niedziela, 2 września 2012

vol. 189

Kurewsko tęsknię za moimi różowymi kłakami. Wydaje mi się jednak, że jeszcze tylko kilka dni i mój kolor włosów znów się zmieni. Marzę o niebieskim i białym... Znów... Jak zawsze w okresie jesienno zimowym. Chociaż te wszystkie różowe tonery i płukanki  uśmiechają się do mnie szeroko i cichutko wołają, żeby ich użyć. Z dnia na dzień głosik ten jest coraz to bardziej wyraźny i głośniejszy. A ja nie mam pomysłów na jakiś nowy hairstyle. Cóż za ironia~


Tak samo jak za włosami i tęsknię za moim największym Skarbem. ♥ (i co z tego, że pojechał jakieś pół godziny temu.) W końcu nie będę widziała się z nim znów dwa miesiące. I jak ja sobie poradzę... Kogo będę mogła wkurzać? Kogo będę mogła budzić o 5 rano tylko dlatego, bo ja się obudziłam i strasznie się nudzę? Komu będę mogła gadać, że jest głupi i niemądry? I komu będę mówiła o najważniejszym - że powinien zjeść najpierw śniadanie i wypić herbatkę, a później iść zapalić...? ehh~ Jakoś dam radę. W końcu raz już jakimś cudem wytrzymałam.
Ale dobra~Mniejsza z tym. W końcu nie będę zamęczać Was znów opowieściami jak to mi strasznie tęskno i ogólnie tylko o moim związku z Księciem.

Od jutra szczęśliwcy wyruszają z rana na spotkanie w szkołach rozpoczynające nowy rok szkolny. Zacznie się codzienne wstawanie, odpuszczenie sobie wielu rzeczy kosztem nauki i narzekanie jacy to nauczyciele nie są źli i jak im się ie chce. Otóż moi drodzy łączę się z Wami w bólu odnośnie tego paskudnego rannego wstawania i narzekania... Jutro o godzinie 8.00 jako porządny obywatel melduję się w Pyrzyckim Domu Kultury i zaczynam pracę. OMG. Nadal nie mogę uwierzyć w to co piszę... Idę na staż~! Będę pomagać przy organizacji różnych imprez, pilnować dzieci (tego bym naprawdę nie chciała robić często), a także przy pomagać przy obsłudze kina (tj. przy okazji oglądać seanse za free) ♪───O(≧∇≦)O────♪ Myśląc o tym, że mam wstać ok 6 żeby się ogarnąć i dojść do pracy jakoś mi się nie podoba, ale jak to mówią: "jak mus to mus" :) 

+ Od jutra utwierdzam się w przekonaniu, że palenie papierosów to złooo i rzucam. Dwa miesiące bez największego palacza z jakim mam najlepszy kontakt zadziałają. Trzymajcie kciuki, iż naprawdę chcę się tego paskudnego nałogu. To za duża strata pieniędzy i przede wszystkim zdrowia.



Poszukuję chętnej osoby do tego by narysowała mi dwie postaci chibi-chibi. Chcę je wykorzystać do zrobienia tatuażu. Jeśli znajdą się chętni proszę pisać w komentarzu.

10 komentarzy:

  1. ja nie wytrzymałam i musiałam pacnąć sobie różową grzyweczkę, om nom nom. <3
    oj, zazdroszczę ci tej tęsknoty - naprawdę. może brzmi to głupio, ale.. ja nie mam za kim tęsknić, więc takie uczucie wydaje mi się.. piękne, w pewnym sensie. ^ ^
    a kogo owa postać chibi-chibi ma przedstawiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja na dniach bede robila cos... w brazie nie jestem soba ;c w pastelach jestem inna osoba. xD tak mi sie wydaje ;)
      w pewnym sensie moze i tak... ale wiesz... to bys mogla tesknic to kwestia czasu.. bedziesz za mna tesknic ;) tylko jeszcze nie wiem kiedy :C
      ma przedstawiac mnie i mojego chlopaka ^^"

      Usuń
  2. OHOHO~MIsa~ Gratuluje stazu jeszcze raz. I zycze powodzenia, bo chyba sie przyda. Szczegolnie do tego z dziecmi i Twoim podejsciem do nich.

    TakTakTak. Bialy i niebieski~Tego u Ciebie jeszcze nie widzialam. Zrob, a bede Cie wielbic ;)
    Z rozowym tez mozesz pokombinowac. NIe bede narzekac.. i zrob mnóstwo zdjec ladnych. Ostatnio malo cos dodajesz ;c i nie mam kim sie jarac ;c zrob takie piekne jak te :
    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/397954_2481794885230_1756427265_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/304164_2078658007060_347142898_n.jpg
    to chyba twoje najlepsze zdjecia <3 KOCHAM <3 (*&^%$#$%^&*()(*&^%$#@#$%^&*()
    Przestan~da łas rade juz dwa miesiace wytrzymac siedzac w domu, wymyslajac glupoty i sie nudzac. Teraz masz staz. zajecie~ i czas bedzie Ci lecial o wiele szybciej niz myslisz. I nim sie obejrzysz Tomek wroci i nadal bedziesz go wkurzac ;) ~<3

    kurde. jakbym umiala rysowac narysowalabym Ci piekny projekt. ale niestety....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Ci bardzo ;) przyda sie ;)

      no niedlugo bede robic.. jakos sie nie widze w tych naturalych kolorkach ;c w sumie moze troche szkoda, ale coz poradze na to skoro to nie moj kolor.
      spoko. jak sie ogarne to zrobie ;) ostatnio jakos nie mialam okazji , checi i czasu na to by robic jakiekolwiek zdjecia i aby cokolwiek wstawiac.
      no wiem, ze dam rade ;) musze. w kou wiem, ze czeka mnie wspaniala nagroda w postaci meza ;)

      Usuń
  3. Ja chcę zebyś pisała o swoim Księciu! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :O
      mozesz pozalowac tej decyzji ^^''' :3

      Usuń
    2. Tomek ma cichą wielbicielkę? :D

      Usuń
  4. Nie jestem cicha wielbicielka Tomka, po prostu lubie, jak Misa o Nim pisze, jak spędzają czas itp. ; ) Wiec, uwierz.... na pewno nie pożałuje!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhym.. ;) Dziekuje zatem ;3 To miłe, że czasami ktoś to docenia ;)

      Usuń
  5. dziękuję bardzo za komentarz u mnie :) masz świetnego bloga i w razie gdyby co, to u mnie pojawiły się już nowe posty ;) krótkie, bo krótkie ale zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.