poniedziałek, 6 sierpnia 2012

vol. 185

Godzina piąta~! Od jakiś czterdziestu pięciu minut nie mogę spać. Bezczynne leżenie w łóżku w środku nocy jakoś mnie nie kręci.
Siedzę w salonie i znad laptopa zerkam w obraz jaki mam za oknem. Powoli robiąca się jasność, opadająca mgła. Z minuty na minutę obserwuję, jak bardzo to się zmienia. Szkoda, że jest tak zimno. O wiele przyjemniej byłoby siedzieć teraz na tarasowym fotelu delektując się kieliszkiem wina, zamiast krzesła w salonie i rumianku.


Co do spraw tych bardziej ważnych. Wszystko się jakby trochę uspokoiło. Muszę po prostu bardziej popracować nad sobą. Nie chcę sprawiać bólu osobom, które kocham, a wczorajszy dzień był najlepszym dowodem na to, że zrobiłam to nie raz w ciągu ostatnich dni. =_=' Z trochę innej perspektywy zobaczyłam to jak się zachowywałam... i postanowiłam to zmienić.


Wczoraj też doszło do podjęcia dziwnych, spontanicznych decyzji, które jak mam nadzieje zmienią coś. Może właśnie tego potrzebujemy teraz wszyscy... A dokładnie... jedziemy do Rosenheimu~! i będziemy bawić się świetnie mam nadzieję.Mam nadzieję, że będziemy mieli trochę czasu z Tomkiem na to by porozmawiać i być takimi jak jeszcze niedawno, bez problemów i innych tego typu dupereli. 
Szkoda tylko, że znów się minę z Aki :c i tradycją już chyba się stanie to, że nasza obiecana kawa zostanie przełożona na inny termin :x

Zerkam zza laptopa w stronę okna. Wszystko co widzę za nim zaczyna różowieć. Za chwilę wstanie słonko! Idę więc jeszcze choć na chwilę zmrużyć oczy... Czeka mnie ok. 1000km czuwania wraz z moim dzielnym kierowcą.  ♥
Wrócę tutaj za niespełna tydzień. Mam nadzieję, że z pięknymi wspomnieniami i zdjęciami, którymi się z Wami podzielę ;)

Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Tak jest, że ranimy tych na których zależy nam najbardziej, czasami nawet nie zdając sobie z tego sprawy, że tak robimy.. Doskonale coś o tym wiem. Dobrze, że o tym porozmawiałaś. Rozmowa dużo daje :) Udanego wyjazdu, czekam na zdjęcia :*<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak wlasnie jest. wkurza mnie to, ale nie potrafie tego zmienic na to tak jakbym tego chciala. ;x niestety.

      wrocilam.. zabieram sie wlasnie za pisanie ;)

      Usuń
  2. Wesołych wakacji, mam nadzieję, że miło je spędzisz i przywieziesz nam mnóstwo zdjęć z nich : 33

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah~Dziękuję ;) Już wróciłam i przywiozłam kilka zdjęć. I teraz zbieram się na opisanie tego co się wydarzyło ;)
      Pozdrawiam ;3

      Usuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.