czwartek, 7 czerwca 2012

vol. 175

zdjęcie z lipca tamtego roku - z Momo
od jutra do niedzieli
będzie o wiele więcej
nowych - ładniejszych
Chwilę temu miałam jeszcze bardzo wesoły humor. Teraz już oczywiście się popsuł.
Miałam sobie dziś odświeżyć włosy. Negai rozjaśniła mi odrosty na piękną platynę... Zamiast odżywki nałożyłam naftę kosmetyczną. Teraz powiem Wam jedno. NIGDY nie nakładajcie nafty kosmetycznej na świeżo umyte włosy, szczególnie po zabiegach kosmetycznych takich jak farbowanie czy rozjaśnianie. A już na pewno nie róbcie tego dłużej niż zaleca producent~! Co prawda włosy mam naprawdę nawilżone i świecące, ale skóra głowy jest w opłakanym stanie. Cała jest poparzona. Głowa swędzi mnie jakbym oblała się wrzątkiem, tak samo jak i każdy włos z osobna. : c
Później pisałam z Tomkiem. Dziś miałam takie miłe wrażenie od razu po przebudzeniu się. Jakby był przy nie całą noc, a nad ranem po prostu wyszedł z domu kiedy jeszcze spałam. Zdałam sobie sprawę z tego, że pierdolnęłam się w obliczeniach i nie wraca za teraz już 23 dni, ale za 30... Ostatnio po prostu uświadomił mnie w tym, że wraca 7, a nie jak myślałam 1 lipca. : c Naprawde, nie pamiętam kiedy miałam dosłownie z sekundy na sekunde zepsuty humor >"<!
Na szczęście nie będę sama. Jutro przyjeżdża do mnie Momo. Kilka dni będę siedziała z nią i wygłupiała się i zapewne wspominała to co było kiedyś. Niezmiernie cieszę się z tego spotkania iż nie widziałyśmy się już prawie rok. Weekend będzie pewnie pełen pozytywnych chwil i wrażeń iż spędzimy go także w towarzystwie Ushiego i Nuff ;D
Do do Ushiego. Spędziłam z nim wesoły wtorkowy wieczór. Wszystko wyjaśniliśmy sobie i od słowa do słowa dowiedzieliśmy kilku dość ciekawych rzeczy. xD aż szkoda gadać!
A teraz wybaczcie, kończę. Idę wykminić coś na moją biedną skórę głowy, tak by ukoić te paskudne pieczenie... ^^''''

1 komentarz:

  1. bieeedna.. szkoda ze tak czesto sie nie widujecie. zarowno z momo jak i tomkiem ;c
    bedzie dobrze Skarbie ;) milej zabawy

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.