wtorek, 5 czerwca 2012

vol. 174

Omo, jak mnie strasznie wkurza ta pogoda.
Nie dość, że miałam naprawdę straszną noc. Śniły mi się same pierdoły z nie wyjaśnionych przyczyn, bo przecież nie najadam się już wieczorem, nic takiego strasznego nie oglądałam, a czytałam tylko książkę i żadnych fragmentów dziwnych nie było. Budziłam się w nocy z płaczem, kiedy śnił mi się tata... później gdy Tomek i kuzyn..
Ja pierdole. To jakieś fatum czy cholera wie co. Mam nadzieję, że to minie, bo chcę się w końcu wyspać. >''<
Ale mimo to, że spałam jak spałam humor mam nie od parady. Wesoło mi... Od niepamiętnych czasów.Tylko ten cholerny deszcz! Jak on mnie wkurwia nieziemsko. Nie wyobrażacie sobie nawet tego. Dziś miałam takie wspaniałe plany, a tu proszę.. Po planach tylko dlatego, bo pada. Szlag by to.
To jeszcze nic. Odpalam skype, a tam Miru. Sruuu~ Zaczął mi płakać, że z tą jego Miyą już mu się nie układa i jedyną kobietą z jaką mógłby być szczęśliwy jestem ja, a on to spieprzył, blah blah. Szczerze mi żal, że się mu nie układa, bo w końcu jest nadal dla mnie kimś ważnym i naprawdę go lubię mimo wszystko.
Wheesunguję od wczorajszego popołudnia. Brakowało mi tego paskudnie. Dziękuje Ci mój koreański książe R&B, za to, że tak bardzo poprawiasz mi humor <3 Z jego muzyką związanych jest tyle pięknych chwil. Wszystkie sobie przypominam i o dziwo, myślę o nich (szczególnie tych które są teraz dla mnie dość przykre) jak o przepięknych chwilach i że miałam szczęście. Odbija mi? Wczoraj mile spędzony dzień z mamą i Negai. około 2 godziny spędzone na buszowaniu w secondhandach opłaciły się. Później obiadek i seszyn przed telewizorem do późnej nocy... mrr..
Ejjj... Czekam tak i czekam. Nudzi mi się samej w domu.. Odwiedź mnie ktoś. ;c
Czasami myślami już jestem naprawdę bardzo daleko. Gdzieś w lipcu kiedy przyjeżdża na stałe mój Misiek <3 Gdzieś nad morzem, kiedy bawimy się wspaniale (może nawet w czwórkę - zawsze to weselej), myślę o Woodstocku! Chcę już tam być, wczuć się w ten wspaniały klimat wszelkiego wyjebania i nie przejmowania się niczym, przez te kilka dni zabawy.

I'll be waiting for your permission
No matter how many years, how many lifetimes
I'll be existing for you

6 komentarzy:

  1. Jaką farbą robiłaś włosy? świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Waaa moje z1djecie po prawej *__*
    chce Cie juz zobaczyc~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jest ... ale jak dostane sie do mojego komputerka zmienie je na inne ;) chociaz te zdjecia sa takie mrr
      juz niedlugo bbe ;) ;*
      juz nie moge sie doczekac ;)

      Usuń
  3. co kupilas w secondhandie?
    wez nic nie mow. ta pogoda to wg jakas porazka. czerwiec a tu deszcze mrozy i wg... jak jeszcze raz bedzie 5 w nocy to chyba zamarzne... mam nadzieje ze jednak sie wypogodzi i bedzie ladna pogoda.
    tez coraz czesciej mysle o woodstocku. w koncu jeszcze 56 dni chyba ne xD? nie moge sie doczekac antiflaga... xD
    ciekawe kto w sobote bedzie gral bo jeszcze nie widzialam rozkladowki xD

    OdpowiedzUsuń
  4. a kupilam jakies szare i rozowe rurki, sukienke i jakies inne pierdoly. mase osweterow ofc jakies bluzki xD
    u mnie na szczescie jest slonce jak narazie. ale wieczorem strasznie sie pogoda psuje ;c co mnie wkurza, bo wlasnie teraz fajnie byloby wyjsc wieczorem skoro goscie sa i dlugi weekend.
    no. antiflag przeboski <3
    ja wlasnie tez nie widzialam rozkladowki.. zapewne cos co baczka wygralo + cos jeszcze zapewne rownie fajnego. chociaz ... jak wypijesz to nie wazne co gra. przy wszystkim sie bawisz

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.