poniedziałek, 26 marca 2012

vol. 163

miałam tak wiele napisać, ale po tym jak odpaliłam blogspot'a odechciało mi się. po co po raz 1980310237120362916319 mam jechać po kimś. będę strzępić sobie tylko nerwy, na kogoś przez kogo nie warto, a to tak czy tak nie pomoże w niczym. [w sumie szkoda] znajdźcie mi jakiś lek na prawdomówność i krętactwo. i hate it!

przydałoby mi się gdzieś pojechać. odwiedzić znajomych... myślę o Poznaniu... o mojej Angelice, której nie widziałam tyyyyle czasu i straszliwie tęsknię ;c problem jest teraz tylko jeden. generalnie pieniążki... pierdolone pieniążki, które aktualnie mi się kończą, bo nie mogę nadal znaleźć pracy. ;c

zastanawiam się dlaczego te weekendy i ogólnie dni spędzone z NIM mijają mi tak szybko. wiem wiem... dostałam odpowiedz na to pytanie: "bo wszystko co dobre kończy się szybko". może i to prawda... ale nie w tym przypadku.. nic się nie kończy...
żyję już tym, że znajdziemy pracę, taką abyśmy mogli sobie pozwolić na to by zamieszkać razem. w głowie tworzę sobie pewien schemat szczęśliwych ludzi, którym nic nie stanie na drodze... zobaczymy jak to będzie.

i wiecie co? tęsknie piekielnie za moimi pięknymi jasnymi kłakami. :C niech to ciemne coś zejdzie jak najszybciej i znów zabieram się za niszczenie kłaków ciut ciut, by again zostać szczęśliwą posiadaczką pięknej platyny... a wtedy nie obchodzi mnie ile pieniędzy wydam na moją cudną odżywkę po której włosy rosną tak szybko *O*

1 komentarz:

  1. gosh. jak mnie tu dawno nie bylo xD gomenn~ wiesz jak bylo...
    pozniej nadrobie wszystkie zaleglosci jakie mam ;D dont worry ;D
    ojj. misa misa.. praca sie zajdzie.. nie ma co sie przejowac tak na zapas. a jak juz sie praca znajdzie to zamieszkacie razem. ;D bedzie tak jak ci mowie ;D

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.