czwartek, 8 marca 2012

vol 161

I can feel those feelings inside of you
When we are together, they became even stronger
Even for just a short amount of time,
BELIEVE YOURSELF ~ believe

Wsłuchuję się w zapętlone dwie piosenki, zastanawiając się nad tym czy zrobiłam dobrze. Milion myśli przechodzi przez głowę... Niektóre dobre, niektóre mniej. Oczywiście już po fakcie przychodzą mi do głowy najlepsze pomysły. Czemu mnie to nie dziwi? ^^'' Szkoda tylko tego, że nie mogłam sama z tych świetnych pomysłów skorzystać. Ehh~ ♥ 
W sumie nie ma nad czym się zastanawiać. Pojęłam najlepszą decyzję jaką tylko mogłam w związku z tą sprawą. Szkoda tylko, że ograniczy to pewne sytuacje. :c - nadrobimy~! 

Zastanawiacie się może o czym dokładnie piszę? Otóż dziś po raz drugi złożyłam wypowiedzenie pracy w tym chorym obozie pracy w jakim miałam okazję pracować pół roku, poznać wspaniałych ludzi i tych mniej wspaniałych też. Tym razem ostatecznie, i nikt nawet siłą by mnie tam nie zatrzymał. Szkoda mi tylko jednego - ludzi z którymi miałam tam kontakt. Czasami naprawdę było przyjemnie. ^^ 
nózie jak szyneczki, ale co z tego...
nie o nogi tu chodzi, ale o talie.
(której tak czy tak nie widać,
bo zdjęcie jest tak bardzo rozświetlone)

W związku z tym nie mogę doczekać się soboty. I mam nadzieję, że się wszystko poukłada, bo jak narazie nie widzę pozytywów - dokładniej? Nie dostałam jeszcze wypłaty, co wiąże się z tym, że nie mam za co balować. (Tak Misa. Trzeba było więcej balować i przetrwaniać pieniążki na głupoty =-='') 

Tak więc na najbliższe kilka dni nie przewiduję nic innego jak tylko OPIERDOLING time. Wiem wiem. Co poniektórych może to lekko denerwować, ale obiecuję, że ogarnę się. Ładnie pozmywam okienka - w końcu, tylko muszę zebrać siły. 
Opierdolingu czas zacząć więc! Jednak nie na długo. Od poniedziałku wysyłam CVki gdzie tylko się da, aby dostać pracę choć na jakiś czas i nadal szukać czegoś innego, lepszego. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.