wtorek, 26 kwietnia 2011

vol. 145



Miałam dużo czasu by poświęcić trochę innym myślom czas. Mam tutaj na myśli  to jaka byłam kiedyś, jaka jestem teraz i jaka chciałabym być. Wiem ile złego zrobiłam sobie i innym.. Przez ostatni rok jednak dzięki pewnej osobie, która poświęciła mi tyle czasu zmieniłam się ♥ i mimo iż nie będzie już tak jakbym tego chciała, terima kasih♥~! Zastanawiałam się nad tym co mogłabym naprawić i mam nadzieję, że kilka rzeczy mi się udało choć w małej części. Chciałabym, aby w niektórych "przypadkach" było tak jak kiedyś choć w pewnym stopniu. Kontaktów z niektórymi osobami strasznie mi brakuje - szczególnie kiedy siedzę w tych samych miejscach gdzie byliśmy razem, słucham tej samej muzyki, której słuchaliśmy razem, robię to co robiliśmy razem. Sięgam pamięcią daleko. Dochodzę do wniosku iż kiedyś było naprawdę inaczej - ludzie, kultura, MY~!

Na spokojnie mogłam zastanowić się nad tym co chcę by było dalej. Na spokojnie - kiedy to już prawie wszystkie emocje opadły.
Prawie wszystkie, bo większość z nich nigdy nie zniknie. Na zawsze zostanie to cudne/magiczne zdanie, które jako pierwsze się nauczyłam. Na zawsze pozostanie ten głos i uśmiech. Na zawsze pozostanie ON - Mir Amirrul w sercu Misy Durst.
Jednak mimo wszystko muszę żyć dalej. Muszę znów zacząć kochać i być kochaną.
Wszystko oczywiście się łatwo mówi. W praktyce jednak jest gorzej.
Osoba na której mi zależy nie zwraca zbytnio uwagi na to, że cały czas próbuję uświadomić ją o tym co do niej czuję.

 + taki mały dodatek. (bo zbiera się to we mnie od jakiegoś czasu)
Nie specjalnie interesuję się tym co myślą o mnie pewne osoby, więc nie macie po co się produkować na fotoblożkach, fejsbuczkach etcetc pisząc jakieś dziwne podteksty. Zaczynam mieć powoli dość, Waszych ciągłych pretensji i smarkania o byle co. Darujcie sobie więc ;) 
POZDRAWIAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.