czwartek, 31 marca 2011

vol. 138

Dziwne, bardzo dziwne. Zastanawiałam się ostatnio nad sensem tego co się stało.
Czasami nawet zdaje mi się, że wcale mnie to nie rusza, albo tylko jakaś mała cząstka mnie płacze cicho.
Zagłębiając się w to bardziej niż do tej pory stwierdzam, że tak wcale nie jest.
Moje serce pełne jest żalu.
Chciałabym by było inaczej. Cofnąć czas i zmienić to co się wtedy wydarzyło. Zmienić to czego nie potrafiłam zrobić wtedy. Może teraz byłoby inaczej?! Nadal myślałabym i marzyła jak było by pięknie, gdy w końcu się spotkamy.
Wina zawsze leży po dwóch stronach. Zarówno Ty jak i ja nie spełniliśmy naszych obietnic. Jednak pamiętaj o tym, że o coś Cie poprosiłam. Przyrzekliśmy sobie coś. Łamiąc tą przysięgę zranisz mnie jeszcze bardziej.

 

Teraz już chyba zawsze będę słyszała Twój głos, zawsze będę widziała Twój uśmiech i Twoje błyszczące oczy. Będę pamiętała te kilka słów, które zawsze od Ciebie słyszałam.

Baby Yes I do I need you
Baby, Yes I swear fall to you <3 

To zabawne, jak bardzo ulotne są chwile szczęścia. W jednej chwili masz coś, w drugiej już tracisz to bezpowrotnie.

Nigdy nie podejrzewałam, że tak bardzo będzie mi brakować kogokolwiek. To dziwne. Codziennie zastanawiam jak mogłabym Ciebie odzyskać i nie mam żadnego pomysłu. Chciałabym spojrzeć kiedyś w telefon i zobaczyć wiadomość, w której napiszesz, że chcesz przyjechać...
a niedługo potem obudzę się i zobaczę Twoją twarz. Uszczypnę się myśląc, że nadal śnię, a potem powiem jak bardzo Cie kocham.
Jednak teraz to tylko moje małe marzenia.

1 komentarz:

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.