niedziela, 12 grudnia 2010

vol. 129♥

today post in polish, because im to much tired. sorry guyz. ;x maybe later i write something about this days in english~!

także weekend niestety dobiegł końca ;x chciałabym cofnąć czas bądź  go w ogóle wydłużyć. zdecydowanie był to jeden z lepszych weekendów jaki ostatnimi czasy mogłam spędzić. zajebiści ludzie, zajebiste miejsca, i zajebisty klimat - co jeszcze można dodać? że WAS kocham? :D taak.. KOCHAM WAS
ale od początku...
piątek przed 12 wyruszyłam w podróż do Ostrowa. pociąg wyglądał jak jakiś złomek, ale co tam.. ludzi od zajebania i całą drogę stałam - ale co z tego. stał obok mnie koleś o pięknej twarzy. *_* na peronie w Ostrowie czekał na mnie Foxiasty (czego się wcale nie spodziewałam). popsuł mi trochę plany swoją obecnością na dworcu, ale co tam... Foxiasty ważniejszy niż jakiś tam koleś o pięknej twarzy spotkany w pociągu. razem poszliśmy pod szkółkę po Byakuuhhh~! w końcu zobaczyłam tę słodką buźkę~! meet do Brown i stanie na klatce ponad godzinę, żeby w końcu się zdecydowała na to, że wpuści nas do domku i zrobi herbatkę...
... a później Octownia, w której z Byaku zaszłyśmy w ciążę (dziś o tym powiedział nam fb) na krześle, które na dzień dobry popsułam.. ale to norma... zawsze muszę coś popsuć, bo przecież nie byłabym sobą. powrót do domu - niby długo miałyśmy iść i droga to (niby) kompletna tragedia, a szło się milutko. atrakcją wieczorku były chrupki♥ bo strzelały w ryjku ^O^ 
KÓCH CIĘ SŁOŃCE♥
dnia następnego gniłyśmy w łóziu troszku, później oglądałyśmy głupoty na TV... oczywiście nie mogło być się bez "przygody życia". okazało się, że Byak nie zna się wcale na autobusach miejskich i lubi wywozić ludzi gdzieś na wiochy. ^^ na szczęście trafiłyśmy na umówione miejsce i nawet nie miałyśmy dużego spóźnienia. x) (bądźmy z siebie dumne) robienie chlewiku w pizzerii i podniecanie się razem z Brown Travisem i Travie♥ a później w Octowni znów. żelki, landrynki, piwko, soczek, cycki i FIFI Facepalm♥ - moja nowa miłość~! nie ma to tamto.^^'' i tego dnia nic nie popsułam, w zamian za to uderzyłam Byaczka ;C (przepraszam dziobku ;*) Foxiasty znalazł sobie genialną zabawę - strzelanie papierkami w dekoldy - mój i Emo. :)

"Sorry Sorry" podczas wracania do domku było dość specyficzne. I w sumie wtedy wracało się całkiem wesoło i nie zwracałyśmy już uwagi na śliską nawierzchnię chodnika ;3
zastanawia mnie tylko to dlaczego tak szybko zasypiałyśmy (?)
i doszłam do pewnego wniosku - kotek Byaku mnie jednak kocha, bo nie atakował moich gołych stopek wystajacych spod kołderki, przychodził mi na kolanka, i ocierał się o moje łokcie czy nózie ;)
mam ochotę sprawić sobie kotka... i zrobie to♥ będzie piękny puchaty, i będzie najpiękniejszym kotkiem na świecie♥, bo będzie mój!! *O*
podsumowując - bardzo się cieszę z tego weekendu. z tego, że mogłam spędzić tak wspaniale z Wami - osobami, które szanuję i uwielbiam, za to, jacy właśnie jesteście - zwariowani, zabawni, sympatyczni i tacy kochani♥ szczególnie dziękuję Byaku, że mnie przenocowała i znosiła moje towarzystwo 24h na dobę i mogła na mnie patrzeć jak byłam bez twarzy ^^'''
UWIELBIAM WAS WARIATY♥♥♥

4 komentarze:

  1. to nie jest sprawiedliwe, ze wy mozecie sie tam w polsce tak czesto spotykac ;x
    ja mialam cie tylko raz ;c przyjdz do mnie misa♥♥♥
    tak czy inaczej ciesze sie, ze dobrze sie bawisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA SIĘ ZNAM NA AUTOBUSACH HAHAHAHAHA. nie no, skarbie strasznie się ciesze, że przyjechałaś bo to od miesiąca był najlepszy weekend, kocham Cię strasznie i już tęsknie <3 będę miło wspominać Twój pobyt tutaj <3

    OdpowiedzUsuń
  3. po tym jak bjaku się zachwycała swoim kotem też miałam niesamowitą chęć sb takiego sprawić ^^'

    OdpowiedzUsuń
  4. ej no co macie do mnie i zachwycania sie moim kotem :||||

    no! chociaz jedyna <3 a jak ogarne cos i wyjdzie pozytywnie to chyba Ci zacznie jednak przeszkadzac bo wtedy to ohohohohoho non stop jedno i to samo bd XD łaaaaaa nie jestes stara, masz tylko 10 LAT!!!!! pamietaj o tym xD

    ej no sorka, ale posiadanie w domu TAKIEJ siekiery ine jest normalne hahahaah XD i weeeeeeeez w sniegu bym Cie nie zgwaucilaa~ bedziemy xD hahahaha no ~!

    oj GD sie mnie trzyma i nie chce puscic XD non stop mecze G MARKET XD

    ♥♥

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.