poniedziałek, 12 października 2009

vol. 56




Za oknem mgła, wieje lekki wiatr, na ulicy pustki.
Siedzę w wygodnym fotelu wpatrując się w okno.
Cisza, która mnie ogarnia tak bardzo przeraża.
Klimat pozwala, a zarazem jakby zmuszał
do głebszych przemyśleń, nad tym co mnie długo dręczy.
Mam DOŚĆ!
Jedno i drugie męczy.
Mam DOŚC!
Teraz to napiszę,  ile można skrywać uczucia w sobie?!
Myślę tylko o jednym.
Myślę tylko o Tobie.
Myślę tylko o Nas.
Zastanawiam się co się ostatnio z nami dzieje,
co się dzieje z Tobą.
Boję się o tym myśleć,
Boję się to napisać, boję się to dokładnie nazwać.
Rozmyślanie o tym boli,  bo czuję jakby jednak dla nas
nie było już żadnego ratunku.
Nasza przyjaźń się kończy, jak zeszłoroczny śnieg.
Bo czym jest przyjaźń jak nie wzajemnym zrozumieniem.
My już się nie rozumiemy, nie rozumiem Ciebie tak jak kiedyś.
Bo czym jest przyjaźń jak nie rozmową?
My już nie rozmawiamy prawie wcale.
Bo czym jest przyjaźń jak nie szczęściem?
Ja już nie potrafię być szczęśliwa.
Szczęście które widzisz u mnie jest niczym innym jak tylko grą,
grą słów, grą gestów - by inni się nie martwili.
Bo czym jest przyjaźń jak nie miłością?
Miłością do drugiej osoby jak siostra czy brat.
Nazywasz mnie siostrą, jednak nie potrafisz dotrzymać tego co stawia nam przyjaźń na swej drodze.
Ja mam dość, naprawdę.
Ile można się starać, skoro TY się nie starasz?
Mówisz że nie masz czasu - czas się nie liczy!
Mówisz, że kochasz - na co mi Twoja miłość, skoro nie jest prawdziwa?
Ranisz stale nieobecnością, ciągłym milczeniem,
To już nie jest przyjaźń.
To zwykła znajomość, która zaczyna powoli i na prawdę wygasać.




"Czuję wielką potrzebę zerwania z wieloma ludźmi, przede wszystkim z przyjaciółmi;
potem rezygnuję - czas się tym zajmie."
Emil Cioran (1911-1995)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.