poniedziałek, 20 września 2010

vol. 115

thats really sucks!
when i think that everythin' will be great and everythin' in my life slowly startin' to fall into place, in one moment everythin' fuckin' broke. its not normal!
in my dream i goin to the great fashion school and have a my own apartament. sometimes i thinkin' that is can will be real and strive to this. now i think that is only fuckin' dream. 
i wonder what i doin' now, and i dont know. == SUCKS! 
my mom someday ago told that will be batter when ill stay in home with her and Negai, find a job in this place and live here. i allways screamin' that she dont have a right. now i know that my mom reached her goal. nice. my mom not believe in me. really nice. 
so now i dont know what should i do. ;__; 

1 komentarz:

  1. nie daj się!trzeba sięgać po swoje marzenia!i to,że ktoś w Ciebie nie wierzy,nie znaczy,że nie uda Ci się osiągnąć celu!Ty musisz w siebie wierzyć,to jest klucz do sukcesu:wiara we własne siły...no i cierpliwość.nie zawsze wszytsko udaje się od razu,trzeba troszkę poczekać.jak na razie możesz znaleźć sobie jakąś pracę na miejscu i odkładać kasę,kiedy już się trochę tego uzbiera,to wtedy można próbować z tymi Twoim marzeniem!ale ja też nie znam Twojej sytuacji do końca,żeby móc doradzić jak należy...
    a wracając do Twojego komentarza sprzed...ymmm...sprzed jakiegoś czasu:
    na mnie kpop działał jak narkotyk,póki piszczałam do teledysków i ogólnie fangirlowałam,to byłam ekstremalnie szczęśliwa,a to mnie tak troszkę upośledza,bo generalnie wieczny banan na twarzy do mnie nie pasuje.zresztą to naprawdę trudno wytłumaczyć!ja po prostu nie byłam sobą pod wpływem kpopu XDD
    co do jrocka,to mi też nie podobała się zmiana jaka zachodziła w kapelach,które lubiłam,a kiedy teraz patrzę,co sie jeszcze później porobiło z moimi miłościami,to aż mnie głowa boli...
    ja nie mam takiej dobrej pamięci!to Ty jesteś na tyle charakterystyczna,że się Ciebie pamięta!poza tym pamiętam Cię z fotobloga,bo miałyśmy jakieś wspólnych znajomych,a przynajmniej pamiętam,że zawsze gdziestam widziałam Twoje zdjęcia XDD

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.