poniedziałek, 13 września 2010

vol. 114

hello.
i have a some news for you. (if ever anyone reads this)
old posts in this blog there are from my old blog in liveyournal xD livejournal is boring a little for me (have a only one plus - i can make there a layouts xD) so... i imported posts from there and add here. x) to much posts i was writing in polish language x) but now i think that i'll writing in english more x)
i hope that someone will be reading this x) *lol*


so.. now we listen new song Wheesung ♥♥♥ *uhuhuhu*

3 komentarze:

  1. ja w kpopie "siedziałam" tylko rok,wyszłam z niego z dwóch powodów:1)zaczęło mi za bardzo na łeb walić 2)zaczął się ten cały piekielny boom.trochę to smutne,że ludzie zaczynają czegoś słuchać,bo to jest modne,a nie dlatego,że to czują.z visual kei też wyszłam,bo zrobiło się to tak przerażająco popularne.nasze czasy są przytłaczająco powierzchowne,więc nie ma się co dziwić,że dzieciaczki sikają oglądając nowy teledysk swoich idoli "bo są tacy seksiaści".
    szczerze mówiąc,to nie pamiętam jak było kiedy zaczynałam interesować się kulturą azjatycką,wtedy zaczynałam od czegoś innego niż to czym interesuję się teraz,ale na pewno nie było wtedy tylu...nawet nie wiem jak określić tych ludzi O_o

    teraz studiuję budownictwo,drugi rok niedługo zaczynam T__T

    i w ogóle znów się spotykamy na blogu XDD na pewno tego nie pamiętasz,ale parę lat temu pisałyśmy trochę na mylogu chyba,miałaś nick Shiro XP

    OdpowiedzUsuń
  2. i think that i will read this blog x_X
    i think that you are so much intresting girl x)

    OdpowiedzUsuń
  3. xxx - im really happy for that ;)
    and thank you ;)

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.