poniedziałek, 3 maja 2010

"W życiu piękne są tylko chwile..."

Nie będę skupiać się na wesołości dni ostatnich.
Teraz skupiam się tylko i wyłącznie na dniach, które mnie czekają.
Dokładniej, chodzi o matury.
Siedzę jak ze sraczką, głowa mnie boli, chce mi się płakać.
Non-stop słucham Dżemu, staram się zapomnieć o tym co mnie otacza,
chciałabym aby czas stanął w miejscu, a ja miałabym wiele czasu na przemyślenie tego co chce.
Zastanawiam się nad tym co będzie jutro. Boję się. Boję się strasznie. ;c
Fakt, że głupi papierek, może zniszczyć mi całą przyszłość.
Zastanawiam się nad tak wieloma rzeczami i zastanawiam się nad tym,
czy naprawdę podołam temu co się dzieje i stanie (?)
Wiem, że to będzie tylko kilka chwil, i nie wiem czy warto będzie poświęcić się dla kilku chwil przyjemności?
Kurwa!





"W życiu piękne są tylko chwile..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.