niedziela, 9 maja 2010

vol. 100


Kurcze. Zastanawiam sie ostatnio naprawdę nad jedna rzeczą.
Potrzebuje pomocy w związku z nią, jednak nie wiem gdzie mogę ją otrzymać, gdzie ktoś może mi pomoc. [Aahahahah], a taka "zwykła" osoba pomoc mi nie może. ;c
Chyba brzmi to jakbym miała serio jakiś problem wielki, także proszę sie nie martwic.
Śmieszne, ale w sumie podjęłam decyzję. Chcę zobaczyć jak to jest i wtedy stwierdzić czego tak naprawdę chcę. Taka niepewność troszkę denerwuje i w sumie też ogranicza. Ehh~
Jest jedna, są dwie osoby które mogłyby mi w tym pomoc, jednak nie wiem czy by się na to zgodziły. ;c abuuu~~
NVM.



_____________________________________________
Wczorajszy dzionek naprawdę milusio spędzony.
Na początku wyjazd do babci, a później do Moni z mumi. Tam się troszku naśmiałam i muszę ogarnąć piękny plan<3 Ojjojjjojjj niektórym radziłabym już spierdalać, bo później będzie troszkę gorzej. (łopatologiczne wytłumaczenie piękną mową polską, bez użycia łaciny) Następnie do znajomych mumi - też było całkiem wesoło.
Kocham z moją musią pić kawunię! Czujemy się tak po niej jakbyśmy wypiły niewiadomo ile wódki i mówimy takie głupoty, że głowa mała <3 Dzień zakończony przy TV na Gladiatorze i Templariuszu

na dziś oczywiście żadnych planów nie mam - bo po co ? xD hahahah



_______________________________________________________________________
Zastanawia mnie też to czy do niektórych osób dociera to, co się do nich mówi.
Większość chyba boi się usłyszeć prawdy związanej z nimi, bo w końcu prawda wiąże się ze słowami krytyki, czyż nie?
Niektórzy boją się chyba tej prawdy jak woda ognia, ale czy lepiej nie jest żyć w świadomości jakim ciebie postrzegają naprawdę? Przecież nie zawsze będziemy słyszeć słowa podziwu i tego jakimi jesteśmy cudownymi ludźmi. Proszę&
Czy nie lepiej jest wysłuchać krytykę, wykorzystać ją jako pewnego rodzaju wskazówkę i coś w sobie zmienić zanim złe cechy się w nas zakorzenią na stałe? Moim zdaniem tak!



__________________________________________________
Potrzebuję pieniążka. Chcę jechać gdzieś do dzióbków.

Do tych, których dawno nie widziałam, tam gdzie dawno mnie nie było, tam gdzie fajnie, wesoło i wg cudownie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.