poniedziałek, 5 kwietnia 2010

vol. 94

Tak wiele zmienić może jedna osoba.
Jedno słowo, jedno zdanie, jedna myśl.
Jedna osoba, która wszystko może zniszczyć poprzez swoje nieudolne zachowanie i złe rozumienie wszystkiego co się do niej mówi,bądź to co źle zrozumie usłyszawszy coś co do niej nie było kierowane.
Przez jedną osobę wszystko może zmienić swój bieg wydarzeń; każde słowo może stracić znaczenie.
Odpowiednie podejście, szacunek do drugiej osoby - wszystko dosłownie w jednej chwili może zniknąć.
Jeden moment, który może obrócić część życia do góry nogami.

Zastanawiam się nad tym, czy w ogóle pewne rzeczy w moim dotychczasowym życiu miały jakikolwiek sens.
Czy ludzie, z którymi się przyjaźnię są godni zaufania i mojej przyjaźni.
Myślę o tym, co było, nad tym co jest, a czasami nawet o tym co będzie.
Wydaje mi się, że szczęście, które miało tak bardzo rozświetlić mi życie, skończyło się mimo iż się nawet dobrze nie zaczęło.

Na daną chwilę myślę tylko o tym jak zapomnieć.
Zapomnieć o tym wszystkim, bo mówiono mi - o tych pięknych słowach, o cudownych gestach.
Moja głowa jest pełna myśli; dziwnych myśli, które tak strasznie bolą. Każda z nich zadaje mi cios w serce.
Powoli zaczynam tracić nadzieję na "lepsze jutro". Zaczynam wątpić w wszystko, a przynajmniej w większość tego co mówiono mi i wbijano go głowy.

To milczenie tak strasznie boli.
"Nie rzucam słów na wiatr" - Najwidoczniej w ustach niektórych osób, które wkradły się do mojego życia, nie znaczą zbyt wiele i nie są wcale prawdą.
Jednakże jeśli to puste kłamstwa, po co dokładnie zostały wypowiedziane kilkukrotnie.
Zastanawiam się coraz częściej po co ludzie kłamią - aby osiągnąć cel, zadać ból...

Zaczynam tracić jakiekolwiek nadzieje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.