poniedziałek, 12 kwietnia 2010

vol. 95


  • A ten krótki postój, który nazywamy życiem i którym tak się strasznie martwimy, to nic innego jak tylko niewielka weekendowa odsiadka w pudle w porównaniu z tym, co przyjdzie wraz ze śmiercią.
    • Źródło: Kurt Cobain Dzienniki
  • Apatia mojego pokolenia. Obrzydza mnie. Obrzydza mnie też moja własna apatia, bycie tchórzliwym i nieprzeciwstawianie się rasizmowi, seksizmowi i wszystkim innym -izmom, na które kontrkultura narzeka od lat.
    • My generations' apathy. I'm disguised with it. I'm disgusted with my own apathy too, for being spineless and not always standing up against racism, sexism and all those other -isms the counterculture has been whinning about for years. (ang.)
  • Chciałbym się pozbyć homofobów, seksistów i rasistów z naszej publiczność. Wiem, że oni tam są i to mnie martwi.
  • Chcę powiedzieć, że lubię być namiętnym i szczerym, ale również lubię dobrze się bawić i działam jak idiota.
  • Czasami coś w nas umiera i nie chce zmartwychwstać.
  • Cześć, nazywam się Kurt Cobain, jestem homoseksualistą, jestem poganinem, jestem narkomanem i lubię pieprzyć grube świnie!
    • Hi, my name is Kurt Cobain, I'm homosexual, I'm a pagan, I'm a drug abuser and I like to fuck pot-bellied pigs!(ang.)
  • Dziękuję za tragedię. Potrzebuję tego dla swojej sztuki.
  • Gdybym poszedł do więzienia, przynajmniej nie musiałbym podpisywać autografów.
    • If I went to jail, at least I wouldn't have to sign autographs.
  • Grunge, czy to nie jakiś obrzydliwy odcień zielonej pomarańczy?
    • Grunge, isn't that some gross shade of greenish orange? (ang.)
  • Gwałt jest jedną z najbardziej przerażających zbrodni na ziemi, a zdarza się co kilka minut.
  • Jestem gorszy w tym, co robię najlepiej.
    • I'm worse at what I do best. (ang.)
  • Jestem grungem, a skoro grunge to śmiecie, to jestem z tego dumny.
  • Jestem znacznie szczęśliwszym facetem, niż ludzie myślą.
  • Jeśli będziesz kiedyś w potrzebie, proszę, nie wahaj się zapytać najpierw kogoś innego.
    • If you ever need anything, please don't hesitate to ask someone else first. (ang.)
  • Jeśli myślisz, że wszystko już zostało powiedziane i zrobione, to dlaczego nic nie zostało rozwiązane i zdecydowane?
    • Źródło: Kurt Cobain Dzienniki
  • Lepiej być nienawidzonym za to kim się jest, niż być kochanym za to kim się nie jest.
    • It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not. (ang.)
  • Lepiej spłonąć niż się wypalić.
    • It's better to burn out than fade away (ang.)
  • Kocham Amerykę!
  • Mam prośbę do naszych fanów. Jeżeli którykolwiek z was w jakikolwiek sposób nienawidzi homoseksualistów, ludzi o innym kolorze skóry lub kobiet, zrób nam jedną przysługę – odwal się od nas! Nie przychodź na nasze koncerty i nie kupuj naszych płyt.
    • At this point I have a request for our fans. If any of you in any way hate homosexuals, people of different color or women, please do this one favor for us – leave us alone! Don't come to our shows and don't buy our records. (ang.)
  • Muzyka punk jest wolna, każde zagranie na gitarze, inny chwyt... to już kolejna odmiana.
  • Myślę, że jestem głupi albo może tylko szczęśliwy.
    • I think I'm dumb or maybe just happy. (ang.)
  • Najlepszy dzień jaki kiedykolwiek miałem, był wtedy, kiedy nauczyłem się płakać na zawołanie.
    • The finest day that I've ever had Was when I learned to cry on command. (ang.)
  • Nie jestem gejem pomimo że chciałem być, tylko by wkurzyć homofobów.
  • Nie jestem idolem! Jestem człowiekiem, który robi to, co lubi...
  • Nie musimy się rozmnażać,
    możemy posadzić dom,
    możemy wybudować drzewo.
    W sumie jest mi to obojętne.

    • We don't have to breed,
      We could plant a house,
      We could build a tree.
      I don't even care.
      (ang)
  • Nie umiem grać jak Segovia. Z drugiej strony: Segovia prawdopodobnie nigdy nie mógłby zagrać jak ja.
    • I can't play [guitar] like Segovia. The flip side of that is that Segovia could probably never have played like me. (ang.)
  • Nienawidzę Mamy. Nienawidzę Taty. Tata nienawidzi Mamy. Mama nienawidzi Taty. To właśnie sprawia, że chcesz być tak smutnym.
    • I hate Mom. I hate Dad. Dad hates Mom. Mom hates Dad. It just makes you want to be so sad. (ang.)
  • Nienawidzę samego siebie i chcę umrzeć...
    • I hate myself and I want to die... (ang.)
  • Nienawidziłem moich przyjaciół z wzajemnością. Byli idiotami.
  • Nienawidź, nienawidź swoich wrogów.
    Chroń, chroń swoich przyjaciół.
    Znajdź, znajdź swoje miejsce.
    Mów, mów prawdę.
  • Nikt nie umiera bez utraty dziewictwa... Życie pier***i nas wszystkich.
  • Pokój, miłość, empatia.
    • Peace, love, empathy (ang.)
  • Pragnienie bycia kimś innym to marnowanie osoby, którą się jest.
    • Wanting to be someone else is a waste of the person you are. (ang.)
  • Przez całe moje życie nie wierzyłem w większość rzeczy, które wyczytywałem w podręcznikach od historii i w to, czego uczyli mnie w szkole. Teraz do mnie dotarło, że nie mam prawa, by osądzać kogoś na podstawie tego, co o nim czytałem. Nie mam prawa do osądzania czegokolwiek. Oto lekcja którą otrzymałem.
    • All my life, I never believed most things I read in history books and a lot of things I learned in school. But now I've found I don't have the right to make a judgment on someone based on something I've read. I don't have the right to judge anything. That's the lesson I've learned. (ang.)
  • Punk to muzyczna wolność. To mówienie, robienie i granie tego, na co masz ochotę. Nirvana oznacza wolność od bólu i cierpienia w zewnętrznym świecie i to jest bliskie mojej definicji punk rocka.
  • Tak jak Hamlet, muszę wybrać między życiem, a śmiercią.
    • Like Hamlet, I have to choose between life and death.(ang.)
  • Trzymanie w rękach Frances [córki Cobaina] to najlepszy narkotyk na świecie.
  • W gruncie rzeczy to wszystko czym jesteśmy.
    • All in all is all we are (ang.)
  • Wiedziałem, że jestem inny. Myślałem, że mogę być gejem albo czymkolwiek innym bo nie mogłem porozumieć się z żadnym z facetów. Żaden z nich nie lubił sztuki albo muzyki, chcieli tylko walczyć i dać się przelecieć. To było przed wielu laty, ale to dało mi tę rzeczywistą nienawiść do przeciętnego amerykańskiego macho - mężczyzny.
  • Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem.
    • I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. (ang.)
  • Wolę umrzeć, niż być trendy.
    • I'd rather be dead than cool. (ang.)
  • Wstydzę się, że jestem człowiekiem.
  • Z definicji pop niesamowicie wpada w ucho, czy tego chcesz czy nie. Są takie piosenki popowe, których nienawidzę, ale nie mogę ich wyrzucić z głowy. Nasze piosenki też mają typową popową budowę: zwrotka, refren, zwrotka, refren, solówka, marna solówka. W gruncie rzeczy myślę, że brzmimy jak The Knack i Bay City Rollers molestowani przez Black Flag i Black Sabbath.
    • By definition pop is extremely catchy, whether you like it or not. There are some pop songs I hate but I can't get them out of my head. Our songs also have the standard pop format: verse, chorus, verse, chorus, solo, bad solo. All in all, I think we sound like The Knack and the Bay City Rollers being molested by Black Flag and Black Sabbath. (ang.)
  • Zacząłem być naprawdę dumnym z faktu, że byłem gejem, chociaż nim nie byłem.
    • I started being really proud of the fact that I was gay even though I wasn't.(ang.)
  • Żadna ilość wysiłku nie może ratować cię od zapomnienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.