czwartek, 11 marca 2010

vol. 91

KURWA!!~~
Siedzę i zamierzałam zagrać w HP,
jednak coś mnie podkusiło by zajrzeć na pewną stronę.
Oglądałam zdjęcia z przed kilku miesięcy.
Byłam kretynką, że mówiłam, że nie żyję przeszłością.
Wiecznie ją rozpamiętuje.
Pewnych rzeczy naprawdę mi żal,
a innych wcale.
Jedno jest pewne, smutno mi, gdy myślę o tym, że nie ma już tego co kiedyś.
Rozpamiętuję szczególnie jeden okres, od którego wszystko zaczęło się psuć.
Jednak gdyby nie jedno wydarzenie, głupie strasznie,
możliwe, iż byłabym nadal tak szczęśliwa jak kiedyś.
A może to wcale nie było szczęście?
Tylko zwykłe uczucie ogarniającego mnie ciepła zewsząd od ludzi.
Sama już nie wiem. Zaczynam chyba głupieć.
Zastanawiam się nad  tym co by było gdyby kilku osób w moim życiu nie było,
gdyby się nigdy nie pojawiły.
Może miałabym mniej problemów teraz?
Może nie musiałabym zastanawiać się czy postępuję dobrze
i czy moje decyzje nie będą durnie bagatelizowane i komentowane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.