poniedziałek, 8 marca 2010

vol. 90

czytaj więcej

1. Moja egoistyczność, dwulicowość i brak znajomosci siebie mnie przeraża
2. Przeraża mnie to, że wszyscy czytają ze mnie jak z otwartej księgi, a ja sama siebie nie znam v////v
3. Przeraża mnie to co mają w sobie Selene i Żołnierz O_O
4. Jestem ciekawa życia astralnego i tego co jest we mnie
5. Czemu jestem rozdarta pomiędzy życiem a śmiercią ??
6. NIe potrafie rozmawiać z ludźmi o moich problemach przez moją przeszłość i nie umiem się nauczyć...
7. Najbardziej przeraża mnie to, że podświadomie nie chce siebie wcale zmieniać~!
8. NIe lubie siebie i nie potrafię polubić
9. Czemu na wszsytko reaguje płaczem i nie potrafie z tym walczyć ;__;
10. Nie potrafie nawet zauważyć co inni do mnie czują v//v ( czyt. jesteś ślepa na uczucia innych )



1 - nie ma czlowieka nieegoistycznego, niedwulicowego. kazdy w pewien sposob taki jest. rozejszyj sie po ludziach, a zauwazysz ,ze mam racje. kazdy w pewien sposob martwi sie wylacznie o swoja dupe.
co do braku znajomosci siebie. niekt nei zna siebie w 100% ... z kazdym dniem i kazda chwila poznajemy siebie coraz bardziej., nie wymgaj od siebie ze bedziesz wiedziala o sobie wszystko, bo nawet najbardziej najmadrzejsza i najbardziej oczytana osoba na swiecie tego nie wie.
2 - napewno nie wszystko da sie wyczytac z ciebie. szczeglnie osoba ktora zna cie miesiac czy dwa nie moze tego zrobic. najwidoczniej sama okreslasz i przyznajesz im racje. chociaz w glebi ciebie na pewno jest inaczej .
3 - selene i zonieza nie skomentuje. oboje sa falszywi i egoistyczni. mysla tylko o sobie, a potrafia powiedziec cos takeigo o sobie.
wezmy przyklad zolnieza i tego co zrobil ostatnio. nie mysl o tobie ale tylko o sobie. nie myslal o twoim szczesiu i ze dobrze ejst ci z damianem, ale widzial  tylko i wylacznie wlasne korzysci.
selene nawet nie chce mi sie opisywac... za duzo by tego bylo. poza tym obie wiemy co na jej temat sadze.
4 - kazdy jest ciekawy tego co w nim tak naprawde siedzi. tylko ze kazdy odnajduje siebie szybciej badz wolniej. nie calego siebie. po kolei jakas czastke siebie. nie wymagaj od siebie tego, ze od razu poznasz siebie w calosci jaka naprawde jestes. (patrz tez 1 i 2)
5 - niekiedy gdy uwazamy ze jest zle i zycie wali nam sie, badz odnosimy jakies niepowodzenie wydaje nam sie ze to juz koniec, ze nic dobrego nie bedzie. jednak nie mozemy za bardzo balansowac miedzy dwoma swiatami i myslec o smierci. trzeba poczekac spokojnie na bieg wydarzen a na pewno w koncu zycie odplaci nam sie pieknym za wszystkie zle chwile.
6 - nie zgadzam sie z tym punktem w pelni. po prostu nie mowisz o swoich problemach wszystkim. zauwaz ze mi mowisz wiekszosc ; P czyz nie jest tak? wiec nie musisz sie uczyc rozmawiac o problmach, bo doskonale o tym rozmawiac potrafisz. niekiedy po protu nie masz na to ochoty, badz osoba ktoara chce z ciebie cos wyciagnac nie jest godna zaufania, badz nie godna podzielenia sie z nia takim czyms jak osobiste odczucia na pewne tematy.
7 - "podswiadomie nie chce sie zminic" momo... kazde wydarzenie w naszym zyciu zmienia nas w pewien sposob. oczywiscie nie diametralnie zmienia, bo bylo by to wrecz smieszne i zmienialibysmy sie co chwila. zmeiniamy sie stopniowo. na gorsze czy lepsze. jednak zmieniamy.
8 - z tym musisz sama sobie poradzic. moze po prostu niektorzy nie mowia ci tego jak bardzo cie lubia czy jak bardzo doceniaja to ze jestes. co moze byc w wiekszym stopniu obnizeniem swojego ego. ; /
9 - placz nie jest wcale czyms zlym. po prostu potrafisz pokazac swoje emocje.
10 - czy aby napewno nie potrafisz? nie widzisz tego co czuje do ciebie dante, czy nawet ja? chyba nie powiesz mi ze nie : P wydaje mi sie ze potrafisz to znakomicie. jednak niekiedy ludzie sami zakladaja milion masek i nie mozemy odszyfrowac ich xD z tym jednak maja problemy nawet najlepsi ... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.