poniedziałek, 8 marca 2010

nagla zmiana zdania. koniec.

mam ochotę wyżyć się na czymś.
jedna rozmowa, ktora moze zmienic tak wiele we mnie.
odwrocic decyzje jaka podjelam wczesniej.
nie wiedzialam, ze niektorzy ludzie potrafia byc tacy
plytcy, egoistyczni, zenujacy, po prostu glupi.
probuja oszukac innych.
probuja jednak pozniej zwrocic na siebie uwage,
wolajac o pomoc w sposob naprawde glupi,
sposob nieodpowiedzialny i straszliwie samolubny.
probuja otrzymac jakakolwiek pomoc,
jednak sami swoim nawolywaniem rania najblizsze sobie osoby.
zastanawiam sie ciagle co za uczucia kieruja takimi ludzmi.
mimo, iz po czesci znam to z autopsji do konca nie potrafie zrozumiec.
czyzbym zapomniala o tym jak to bylo...
wiem jedno.
nie mam zamiaru powtarzac swoich bledow przeszlosci.
nigdy wiecej. stracilam wtedy tak wiele osob,
tak wiele zlego wyrzadzilam przez glupie puste zachowanie.
proponowalabym niektorym tez przemyslec to co robia.
moga stracic naprawde wiele.
nie tylko zniszczyc sobie zycie przez glupoty,
ale stracic osoby, ktorym zalezalo na przyjazni...
niektorzy juz maja dosc.
czy to nie czas na zmiany,
kiedy ludzie zaczynaja powoli sie odwracac?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.