poniedziałek, 1 marca 2010

przyjaźń


"- "Kim jest przyjaciel?
Kimś, kogo potrzebujesz, kto Ci przeszkadza...
Kto Ci pomaga i kto Cię powstrzymuje.
Kogo możesz się poradzić, z kim możesz się pokłócić...
Kimś bardzo cennym...
Kimś, kogo wykorzystujesz, kiedy Ci wygodnie...
Czy przyjaciel...  jest naprawdę potrzebny?"
- Rina!
- Co tu się dzieje?!
- Ehm...
- O, Hiroko...Wcześnie jesteś. Nie miałaś dzisiaj pracować?
- Co to ma znaczyć?!
- Wysłała mi smsa, że chce to robić ze mną.
- Przecież jesteśmy przyjaciółkami!
- No właśnie dlatego go pożyczyłam.
- "Pożyczyłam"?!
- Już oddaję.
- Właśnie. Zostałem pożyczony.
- Zaczekaj chwilę! To nie było w porządku! Nie możesz tak po prostu spać z chłopakiem swojej przyjaciółki! No powiedz coś!
- Nic tylko "przyjaciółki" i "przyjaciółki".
- Przyjaciele to coś, czego się używa, wiesz?
- To nie są "przyjaciele".
- No czym są według ciebie przyjaciele?
- To ludzie... z którymi można porozmawiać...którzy pomagają sobie nawzajem.
- "Porozmawiać"? "Pomagać"? To tylko dwoje ludzi, którzy nawzajem wylizują sobie rany. Przyjaciele to ludzie których używasz, kiedy ich potrzebujesz.
"

 


Odnośnie tego dialogu - wydaje mi się, że doskonale odzwierciedla to co czuję i jak się czuję. Chyba to nie moja wina, że czuję się jak śmieć - stara zabawka, która już jest po prostu nie potrzebna, bo zastąpiła ją nowa. Czuję się z tym wręcz znakomicie.
Czy naprawdę nie ma już "przyjaciół", którzy będą "przyjaciółmi" ponad wszystko? Nikt ich nie zastąpi, i nie zapomni o nich, mimo, że co chwila będą pojawiały się nowe osoby. Ehhh!~ Przykre.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.