poniedziałek, 7 grudnia 2009

vol. 72

znow imprezowalam. xD
i szczerze powiedziawszy to jeden z najlepszych weekendow jaki mialam. <3
oni, ja i jeszcze ON<3
duzo smiechu i naprawde genialna zabawa. ;D
co z tego, ze teraz dalej umieram, a moja watroba chyba juz nie wyrabia nerwowo takich ilosci alko. jest klawo.
juz wiem jak bedzie wyladal nasz cudowny sylwester <3
oni, ja i ON ze mna. <3 najlepiej na swiecie :D
Ja, Negai, Sake, Ayu, Matt, Take, Yuki, Fallen (?), Klaudia (?), Aki, Monia, Rajan, Sylwek (?) Rafał, Cez (?), Max (?), Dobrawka,  Kamila, Agata, Maciej Kamili, Maciej Oliwki, Oliwka, Tomek, Pani Ania (?) i Pan Tomek (?), Kasia, i <b>ON<3</b>

chce juz. <3
a wczesniej urodzinki Take. *___*
bedzie bauns.
tym razem w sukience i nadal z nimi ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.