piątek, 20 listopada 2009

vol. 68


Nie mogę spać. Tremens!
Pozwala mi on na przemyślenia.
Nie, nie wcale złe przemyślenia.
Myślę o tym co było kiedyś i to co jest teraz.
Jak łatwo można popełnić błąd;
Błąd, którego nie można naprawić, który zmienia tak diametralnie wszystko.
Jedak błędy, które popełniamy w życiu mogą tak wiele nauczyć.
Uczą nas tego, aby nie popełniać znów tych samych.
Uczą pokory, a także w pewien sposób zrozumienia.
Rozmyślam o tym, że kiedyś było inaczej.
Wszystko było inne.
Ja byłam inna, otoczenie i ludzie.
Myślę, jednak, że gdybym zatrzymała się wtedy,
żyła w kręgu tamtych ludzi, była taka jak wtedy,
nie poznałabym tylu wspaniałych ludzi, którzy mnie teraz otaczają
i nie przeżyłabym tego co było.
Gapię się tępo w okno
słuchając pewnej przepięknej piosenki tak bardzo uderzającej we mnie
i mówiącej o tym co teraz czuję
i o tym, co bym chciała;
o moich marzeniach i skrytych pragnieniach.
Zastanawiam się, czy któreś z nich może się spełnić,
czy zaznam w życiu choć odrobinę szczęścia...
Bo kto wie?
Może jutro nie nadejdzie. 

Jednak dziś wieczorem postaram się nie myśleć o niczym.
Bawić się najlepiej jak tylko potrafię,
aby zapamiętać chwile spędzone z nimi;
Z ludźmi, którzy potrafią dać mi choć odrobinę szczęścia,
przy których zapominam o najmniejszych problemach choć na chwilę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.