poniedziałek, 30 listopada 2009

vol. 71

Nie ogarniam tej pustki w głowie wywołanej brakiem mózgu, bądź jego zanikiem z powodu kompletnego nieużytku u niektórych osób. Naprawdę nie rozumiem. Jak można tak postępować z innymi, kłamać i żyć z tym normalnie? Czuć, że jest się fajnym, a tak naprawdę znaczyć dokładnie nic. Kilka rozmów, kilka sytuacji, może naprawdę zmienić tak wiele. Człowiek znów traktuje taką osobę jak śmiecia, mimo, że odbudował zaufanie. Wręcz genialnie! Nakręcam się na pewien wyjazd <3

Zaczynam Szaleć. Nie wiem czy to dlatego, że owinął sobie mnie, czy dlatego, że po prostu zaczyna mi zależeć. Nie wiem. Noo T^T

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.