piątek, 23 października 2009

vol. 59

Najmniejsza ilosc jej przypomina mi o chwilach,
które nie powinny wrócić.
Nie powinny, jednak chce, pragnę tego by wrocily,
Chce znalesc sie w Twoich ramionach
i poczuc Twoj zapach.
Wiem, ze to nie jest mozliwe,
Jednak to co nie jest mozliwe staje sie rzeczywiste ,
nie chce tego,
poniewaz wiem, ze stanie jest tak jak zwykle.
Zostaniesz porzucony, jak zabawka, ktorej niby nie kochalam,
a w gruncie rzeczy uwielbialam ponad wszystko.
Staniesz sie przeszloscia,
jednak na chwile,
poniewaz za moment stwierdze, ze nadal Cie kocham!
Wybacz mi moje zmiany:
zmiany nastroju i zachowanie.
Jednak taka już jestem.
Przepraszam!
Slucham tego co sluchałam z Toba,
myslę w sposob taki jak myslelismy razem.
Tule się do rzeczy, ktore Ciebie mi przypominaja.
Pierwszy raz czuje cos takiego!
Cos czego nie potrafie powstrzymac.
Cos czego sila zwieksza sie, gdy jest potrzeba.
Mysle stale o Tobie.
Potrzebuje Ciebie, lecz nie chce znow skrzywdzic.
Skrzywdzic po raz trzeci!
Nastepny raz pokazac jaka jestem niezdecydowana,
abyś Ty i Twoi przyjaciele myśleli o mnie źle.
Przepraszam po raz setny,
Przepraszam, za to że się bawie.
Bawie sie Toba i Twoimi uczuciami,
jednak narawde sama nie wiem co czuje.
Albo wiem!!
Sama nie jestem pewna tego co czuje.
To trudne! Najtrudniejsze!
Kocham Cie, i zarazem nienawidze.
Za to, ze tak bardzo mi zalezy.
Gdyby bylo inaczej....
Moglabym Ciebie wcale nie poznac,
bo po co?
Mialbys mniej zmartwien!
Teraz przejmujesz sie soba i mnia.
Dlaczego?
Bo kochasz?
Milosc! Co ona zbaczy?
Nie to, co oboje od siebie oczekujemy!
Bo dlaczego!?
Ehh~~
Po odpowiedz siegam daleko!
Jednak nie slysze nic!
Szkoda?!
Slysze tylko moje wielkie niezdecydowanie.
Dwa moje oblicza spotykaja sie!
W koncu!?
Rozmawiaja!
Jedno przekrzykuje drugie!
Dlaczego?
Dalczego stalo sie tak, ze sie spotkalismy?
Nie, nie zaluje.
Czas spedzony z Toba byl najlepszy.
Jednak ten, ktorego nie spedzam z Toba, okazuje sie najgorszy.
Ale Ciebie nie ma.
Nie bedzie...
NIE!
NIE CHCE?!?
To takie trudne!..
Bo slowa plyna prosto z serca!
A zarazem są najgorzaszymie jakie moga sie pojawic!
to straszne!,
a zarazem takie cudowne!
Przepraszam!
Jednak pamietam wszystko. Wszystkie chwile spędzone przy Tobie,
z Toba.
To boli!
Strasznie boli.
PRZEPRASZAM!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.