poniedziałek, 5 października 2009

vol. 49

Misoparty, Misopreza, Bdayparty, Seroparty!
Nazywajcie to jak chcecie, ale powiem jedno:!
BYŁO WSPANIALE!
Uważam iż była to najlepsza impreza jaką robiłam.
(może niedługo powtórka? - oby)
Może plany wypalą ^^, a wtedy skakałabym ze szczęścia.
Ale to nie o to chodzi. xD
Zdjęcia z Maciusiem w moim kiblu, bo fajne światło,
strojenie się 9034878923742084032 razy,
Mój piękniś w wannie, <3
Aronek - DJek. :D
Bałnsy, plący, tańce, dance i w ogóle pięknie.
Większość miejsca "parkietu" przeznaczona dla nas.
Cudne tańce ze szczotką, filarem. Uhuhuhu...
Duuużo opisane u Takesia <333
Nie to, że nie chce mi się opisywać,
tylko po prostu działo się tak wiele, że nie wiem jak to opisać słowami.
Działo się <3
Aga, Aronku, Ayu, Negai, Ocu, Take, Sake, Ushi, Yuki <33
Dziękuję Wam, że byliście ze mną <3333
Kocham WAS <3


A szczególnie chciałabym podziękować Mattowi <3333
Jesteś kochany, że się zjawiłeś, serio, bo naprawde mi zależało na Twojej obecności!

Chce mi się płakusiać. T^T
Bo już WAS ze mną nie ma.
Leżę sobie i kontempluję.
Tęsknię strasznie <333333333

i dziękuję WAM słońca, że mi życzonka przesyłaliście i w ogole,
ale muszę Was zmartwić. ;P
Urodzinki mam dopiero jutro <3
Mimo wszystko dziękuję, ponieważ to strasznie miłe,
kiedy dostaje się tyle miłych, ciepłych słów,
że poświęcacie temu wysłaniu życzeń chwilkę czasu i pamiętacie <3

Jutro będę stara!
Ostatni rok, w którym bedę szaloną "nastką"
Ehhh~~
Oby było tak jak jest teraz, i abym więcej czasu spędzała z dzióbkami,
tymi których tak bardzo loffffciam <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.