piątek, 2 października 2009

Arashi - Truth

Drżący płomień światła powoli zanika
nie uśmierzając mojego bólu
Na zawsze odbiorę ci życie
Na zawsze odbierzesz mi życie
Samotna łza niepostrzeżenie znika
spływając bezwiednie po policzku
Na zawsze odbiorę ci życie
odbierzesz mi życie
Miłość zaklęta
(ślady łez nie znikną od razu)
w wieczności
(choć ich barwa z czasem blednie)
z pewnością spada na ziemie tak jak deszcz.
Czasu
(pamiętam ślady swoich łez)
nie można cofnąć tak jak i łez.
(ich kolor i smak)
Na końcu tego świata czeka na nas,

tylko smutek.

Nie ważne jak stworzę koniec,
moje serce pozostanie tajemnicą,
Ta prawda jest straszna
jak ciemność.
Nie ważne jak stworzę świat,
Nigdy już nie ujrzę jutra
nieskazitelnego i niewinnego jak lilia.
Moje pragnienia pozostaną czyste.

Tylko smutek

Nie ważne jak stworzę koniec,
moje serce pozostanie tajemnicą,
Ta prawda jest straszna
jak ciemność.
Nie ważne jak stworzę świat,
Nigdy już nie ujrzę jutra
nieskazitelnego i niewinnego jak lilia.
Moje pragnienia pozostaną czyste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.