środa, 30 września 2009

vol. 47


Hello.
This two posts in this site today. Oo
I write this post becouse today I reading one blog my sweet sister Momo. (≡^∇^≡)

This was the time, where she write other posts. Sometimes sad, sometimes very happy.
This was the time where me and Momo have a great contakt.
I think why we dont have so much good contact now?
Maybie we have, but dont see that already, becouse we knows the so many time.
Maybie so much for himself
Maybie we matters a lot so much for himself and dont need to many talks when once,
becouse we knows what I say to you, and you talk to me.
Maybie already we knows to much, and we dont have a topics to talk? ((>д<))
So. If people, with knows the really a long time dont should even a "nothing"?
Ehhh~~
I dont know?
Maybie we burn up? (ノ゚ο゚)ノ
I hope so not!, becouse I care about you!
LOVE YOU! LOVE YOU! LOVE YOU!
I would not want that something or someone a distributed us,
becouse you must understand , that something I am jelous on you.
I hope so that we now never ever a quarrel and was be ok. (*⌒∇⌒*)
I have a right?
I still remember whis days when we was be together:
that when you be in my home, later me to your, visit in Kohaku home, and many others meetings. (●´ω`●)ゞ
Lack me those as was once, becouse I think that was be better.
I think when we dwell togheder for the year, was be better <3
What you think? (*^.^*)
I wanted this so much. ;**
I say right now again!
LOVE YOU MOMO-chan,
and I still miss you. <3


HEJ! 
To już druga notka na tym blogu dzisiejszego dnia. :D
Piszę tego posta, ponieważ dziś przeczytałam jednego bloga mojej słodkiej siostry Momo. (≡^∇^≡)
Był to czas, gdzie pisała różne posty. Czasami smutne, czasami bardzo wesołe.
Był to czas, gdzie ja i Momo miałyśmy cudowny kontakt.
Myślę dlaczego nie mamy takiego kontaktu teraz?
Może mamy, ale nie widzimy tego, dlatego, że znamy się tyle czasu?
Może tak dużo dla siebie znaczymy i nie potrzebujemy tyle rozmów co kiedyś, bo wiemy ja powiem tobie, a ty mi.
Może już znamy się na wylot i nie mamy czym rozmawiać? ((>д<))
Ale czy ludzie, którzy się znają długi czas nie powinni rozmawiać nawet o "niczym"?
Ehhh~~
Nie wiem.
Może my się wypalamy? (ノ゚ο゚)ノ
Mam nadzieję, że nie!, bo zależy mi na tobie!
KOCHAM CIE! KOCHAM CIE! KOCHAM CIE!
Nie chciałabym, żeby coś bądź ktoś nas rodzielił, '
ale musisz zrozumieć, że niekiedy jestem zazdrosna.
Mam nadzieję, że teraz już nigdy się nie pokłócimy i będzie dobrze. (*⌒∇⌒*)
Mam rację?
Przypominam sobie ciągle te dni spędzone razem:
to jak byłaś u mnie, później ja u Ciebie, pobyt u Kohaku i wiele innych spotkań. (●´ω`●)ゞ
Brak mi tego jak było kiedyś, bo chyba było lepiej.
Myślę, że kiedy zamieszkamy razem za rok, bęzie lepiej <3
Co myślisz o tym? (*^.^*)
Tak bardzo bym chciała mieszkać już z tobą. ;**
Powtórzę jeszcze raz.
Kocham Cię Momo-chan
i cały czas za Tobą tęsknię <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.