czwartek, 3 września 2009

vol. 44


tak! to przez ciebie szmato!w wiekszosci przez ciebie.
niby dla ciebie tyle znacze, znaczymy... jednak z dnia na dzien dowiaduje sie coraz to piekniejszych rzeczy!
nie ogarniam slow na ciebie!
ty chyba wiesz dlaczego!? nie ogarniasz?
mam ci powiedziec wszystko?? dlaczego ciebie tak nienawidze?
prosze bardzo. ale jak cie tylko spotkam tak kompletnie przez przypadek, bo nie chce do konca spieprzyc sobie humoru.
sorry! ja juz nie mam humoru! nie posiadam czegos takiego jak smiech... jakiekolwiek uczucia uplynely
razem z ostatnia wiadomoscia dzisiejszego dnia.
cieszysz sie? ciesz sie! nie wiem tylko jak mozna byc tak nieludzkim, aby wykonczyc tak osobe ci bliska!!
zalosne? zalosna jest osoba taka jak ty!
i dlaczego to wsyzstko pisze? otoz dlatego, ze wiem, ze to czytasz, a nie chce psuc sobie wizji pieknego czlowieka,
jaka ciebie widzialam kiedys.
jestem tak bezsilna, ze chce mi sie tylko smiac.
szaleje? moze! ale to ty mnie wykanczasz!
WIELKIE GRATULACJE!  to takie kochane ze sie o mnie martwisz! :D
jednak przyszlosci nie widze!
powiem jedno!
mimo ze uwazam cie za smiecia - najwiekszego jakiego moglam spotkac, niestety jestes mi osoba bliska,
a jednak tak bardzo daleka
i nie spotka cie wyznaczona przeze mnie (i nie tylko) kara!


doszukuj sie szmato
gdzie co i do ciebie w noteczce!! nanana
ogolnie to zal mi was szmaty!
tak samo jak zal mi w tym momencie siebie!
ładnie?? jestescie tacy "elo młodzieżowi"
chuj wam wszystkim w zady!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.