wtorek, 1 września 2009

vol. 43

o kurwa!
naprawde nie wiedzialam, ze moze byc tak,.
przezylam konecon, przezylam woodstock, a jednej malej imprezy nie.
koniec wakacji byl piekny, ale teraz strasznie mi zle.
dlaczego wszystko musi sie walic..
domek z kart, w ktorym zleci tylko jedna karta runie,
zaraz za nia spada reszta.
ehh~~
znow dopada mnie powakacyjne gowno
ktore nie pozwala mi normlanie funkcjonowac.
caly dzien dzis spie..
nie chce mi sie myslec... myslec o tym wszystkim.
za duzo mysli... glupich mysli.
nie chce mi sie gadac.

[ * ]
piekna swieczuszka dla mnie
bo nic mi sie kurwa nie chce.
T^T

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.