niedziela, 30 sierpnia 2009

vol. 41

zadajecie mi jedno pytanie. "Co się stało?"
ogólnie to bardzo ładne rzeczy się wydarzyły...
okazało się, że osoba,  na której mi zależało miała mnie głęboko w dupie i była ze mną only for lans xD
*muuahahaha ręce opadają*
jeden wieczór, jedna impreza i tylko dwa drinki, a Panna Kustra pokazuje swoje prawdziwe oblicze.
"Jejku, Misa jak ja się stęskniłam" ehem.. Właśnie widziałam!
Chciałaś sie poprzytulać, żeby później na fotoblożku napisać jak to było fajnie? darój sobie! ^^'
a potem *cmoku cmoku*, *lizu lizu*z chłopakiem, którego znałaś od kilku godzin *headdesk*
gdzie siedziałam w tym samym pokoju. ładnie?? xD *macu macu* i  w ogóle pięknie.
powiem jedno. nie ladnie tak smarowac komuś tyłek na pb, a szczególnie osobie,
którą się darzy specjalnym, wyjątkowym uczuciem.
ale w końcu czemu macie nie wiedzieć jaka jest naprawdę Wasza cudowna Kustra? :D
bo okazała sie kims kto przyjaciół ma w dupie, nie szanuje siebie i osób z nią związanych. o!


24.04.09 - 30.08.09 rok.
umarło wszystko... nie ma już nas! i nigdy wiecej nie będzie~!
Wracaj do swojego świata mangi i fantazji!

- masz coś mi do wytłumaczenia?
- nie teraz. *stop*  później.
- wiesz, że to koniec?
- domyślam się.
*headnose* *szczam pod siebie*

 cała sytuacja jest starsznie żenująca, irytująca i żałosna.
i nie mówcie mi proszę co ja takiego zrobiłam, że to koniec, bo nie ja zachowałam się jak szmata.
 

Ogólnie?
Mimo iż na imprezie z okazji urodzin Aparatki wydarzyło się to co wcześniej wspomniane zostało
było naprawdę mega.
Kurde kocham Was <3
i tęsknię już za Wami <3
Aga, Oc, Sake, Ayu, Matt, Kudaj, Kjona, Wojtek, Kwadrat.. Jesteście mega-super-bombastyczni <33
reszty ludziow nie ogarnialam -_-'
dziękuję, że mogłam spędzic z Wami ten dzień/wieczór... xD


Oscypku tęsknię <333
AGA jesteś wielka <3

Pamiętaj, że naprawdę mi na Tobie zależało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.