poniedziałek, 27 lipca 2009

vol. 37

 by kustra :D
Dziś, konkretnie jakies *zerka na zegarek* 14 minut temu minął 3 miesiąc odkąd mogę Cię mieć przy sobie <3
Dziękuję, że tyle ze mną wtrzymałaś.
Uwielbiam budzić się obok Ciebie i patrzeć jak śpisz, chodzić do teatru i mówić Ci jak wspaniale wyglądasz w eleganckiej koszuli C:
Lubię po prostu iść z Tobą na piwo i chociaż to wydaje się mało romantyczne to mi wystarczy tylko patrzeć na Ciebie, żeby od razu nastrój się zmienił.
Uwielbiam ten dreszczyk emocji za każdym razem kiedy wysiadam na dworcu w Pyrzycach, mijam rondo i ide do Twojego domku.
Uwielbiam siedzieć w Twoim różowym pokoiku kiedy zrywam się z lekcji.
Uwielbiam Cię bez makijażu i z mokrymi włosami.
Jak płaczesz i się śmiejesz.
Bardzo tęsknie kiedy nie ma Cię obok i przepraszam, że ostatnio nie mogłam przyjechać : C
Wracaj szybko, baw się dobrze na woodstocku i bdz grzeczna <3
Pamietaj, ze masz do kogo wracać, bo zawsze będę na Ciebie czekać!


 Ta wiadomość była dla mnie najwspanialszą wiadomością na całym świecie <3 
Kocham Cie Aniu <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.