czwartek, 11 czerwca 2009

vol. 32

Dostałam meila od mojego najsłodszego Risakiego :) Normalnie kocham Tego Pana :)
"Czy podoba Ci się mój pancerz? Uważasz, że jest uroczy?" 
Ohhhh... Uwielbiam go.

Coś miałam napisać i oczywiście zapomniałam, bo niby czemu miałabym pamiętać...
Nie no a tak na serio to właśnie ten meil tak mi w głowie poprzestawiał. :)



Ahhhh~  Już wiem..
Chcę już weekend, bo... właśnie.. jakie czynniki wpływają na to, że chcę już piątek...
- bo spotkam się z Kustrą
- bo spotkam się z Sake
- bo spotkam się z Agatą
- bo spotkam się z Ocem
- bo są 'Dni Morza'
- bo z okazji tego święta, będzie mega gruba biba w Szczecinie
- bo od półtora tygodnia/dwóch tygodni nie widziałam się z żonką i w końcu ją zobaczę
- bo będę mogła ją przytulić
- bo będę mogła ją pocałować
- bo z Sake nie widziałam się od majówki i tęskniłam za nią, a siedziała w Krakowie
- bo z Sake chcę znów nieogarniać
- bo z nimi wszystkimi będzie naprawdę mega zayebiście
- bo z nimi mogę wszystko
- bo będzie też Negai
- bo możliwe, że znów się schlam
- bo możliwe, że będą mega koncerty
- bo ogólnie chcę do nich już nooo
- bo po prostu chcę!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.