poniedziałek, 8 czerwca 2009

vol. 31


No i juz w sumie po egzaminach. Nawet nie wiem kiedy ten sajgon sie skonczyl.
Na poczatku pamietam, ze byl ustny egzamin z geografii, na ktory poszlam na lekkim stresie, bo godzine wczesniej sie dowiedzialam przez telefon.... "Misa mamy za godzine egzamin z gegry, przyjdz za pol gdziny pod szkole." Przyszlam do szkoly i byla mega buba, bo okazalo sie ze wiekszosc tez sie tego dnia dowiedziala o egzaminie. Oo
Pozniej ustny egzamin z historii. Na ktory przyszlam obkuta, a kiedy weszlam do klasy i wylosowalam pytania... wszystko zapomnialam... jednak odpwoiedzialam profesorowi na kilka pytan i zaliczylam *O*
Niemiecki.... Hmmm.. Wiecie, ze nie pamietam dokladnie jak go zdalam.. wiem, ze pisemny przepisywalam od kolegi wszystko, ktory odpisywal od innego, ktory odpisywal od znajomych... A ustnego kompletnie nie pamietam... xD
Pozniej matma pisemna. xD Trzy zadania, bardzo proste, bo Misa ogarniala i pozniej ustny... Ojjj ten to byl normalnie stresujacy..

Poszlam sobie elegancko na ustny z matmy no i... weszlam z usmiechem na gembie do klasy, babka sie na mnie gapi i mowi ze beda te pytania co mieli inni.. Misa inteligentna wchodzila przedostatnia i wiedziala jakie beda pytania ale odpowiedz znala na pierwsze tylko... usiadlam w lawce i zaczelam odpowiadac... mialam taki nerw, ze zaczelam sie tak trzasc ze babka nie wiedziala czy ma sie smiac czy po pogotowie dzwonic... troche sie uspokoilam, pozniej znow. Oo odpowiedzialam na 5 pytan (bez przygotowania - jak cala klasa z reszta) najlepiej w klasie (normalnie Misa miszczu).. wylecialam obijajac sie  o sciany.. czekaly na mnie dziewczyny zeby sie wypytac o wszystko czaj ze jak im mowilam wszystko poscily mi nerwy tak ze zaczelam ryczec...
Kocham to kiedy mam tak silny stres... xD
Nastepnym egzaminem byl egzamin z techniki informacyjnej (czy jakos tak) Noo.. informatyki.. xD Ojjj.. Baba mnie wkurwila ze szok.. Nie dosc ze sie wymadrzala, to jeszcze wpisala mnie ostatnia na liscie. >< Nikt sie nie przejmowal tym, ze Misa miala juz skonczyc wszystko o 12. Zawalilam jedno pytanie i mam nizsza ocene >.< ale i tak znalazlam sie w 3 z najlepszymi z tego przedmiotu. xD *O* *Misa miszczu*
Potem polski pisemny.. ladnie wszystko Misowa napisala. xD Jestem z siebie dumna *O* no i jutro jeszcze bede miala ustny z polskiego. xD cacy cacy jest., bo 'mloda polska' jest dobra.. A Tetmajer cpal dlatego pisal tak dziwne poematy xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.