wtorek, 2 czerwca 2009

vol. 30

Moje ręce wyglądały tak jakiś rok temu (?)

Chyba zaczyna mi tego brakować ><
Zaczynam znów czuć chęć zrobienia sobie krzywdy, Dlaczego tak właśnie się dzieje?
Co się dzieje ze mną?
Nie potrafię się śmiać już... A jak to robię, to udaję, że coś mnie cieszy. Dlaczego?
Dlaczego nie potrafię już cieszyć się z byle powodu?
Jeszcze kilka dni temu taki humor poprawiałam sobie jakimś anime, a teraz?
Teraz oglądam, bo oglądam.. żadnych emocji nie okazuję podczas seansu.
Żadnych!! Nawet jeśli ginie mój ulubiony bohater! Oo
Coś się ze mną dzieje nie tak...
Jeszcze bardziej przybiła mnie pewna historia... którą przeczytałam na pewnym photoblogu...
To boli... >_<
Bo nikt nie ma żadnych planów co do mnie/ze mną!

Pocieszam sie tym, ze Listopad wydaje płytkę xDD
ale dopiero 20 >.< Mimo to kupię ją, bo wiem, że warto... bede miala czym sobie zmieniac humor z piosenki na piosenke.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.