poniedziałek, 27 kwietnia 2009

vol. 26

zamiescialam te wiadomosc juz na pb. ale tutaj tez to powiem/napisze. a co! ^^
24 kwietnia 2009 - najlepszy dzień chyba w tym roku. <333
jestem szcześliwa, i chce dawac szczescie


zyskujac kogos, stracilam kogos tak dla mnie waznego.
kogos kogo kochalam jak siostre, dobra przyjaciolke.
nie rozumiem dlaczego... nie rozumiem tego, dlaczego musialo byc wlasnie tak,
dlaczego tak sie wlasnie stalo >.<

jednak cala ta sytuacja przypomniala mi o innej osobie.
o tej ktora jest jedna z tych pierwszych ktore poznalam.
ta sytuacja pozwolila mi przypomniec jak dla mnie ta osoba jest wazna,
jak wiele od niej zyskalam i jak wiele moglam stracic.
jak bardzo ja kocham, mimo tego, ze niekiedy jest tak jak jest.

przypomnialam sobie to co bylo i wyobrazam to co moze byc
a moze byc wiele, moga jeszcze stac sie tak niezapomniane rzeczy
jakie zawsze sie dzieja, kiedy jestesmy razem.
kiedy dzieja sie kiedy jestesmy blisko siebie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.