poniedziałek, 27 kwietnia 2009

vol. 25


weekend byl naprawdę cudowny
dziękuję wszystkim za to, że go ze mną dzieliliście każdemu tak samo, jesteście dla mnie najważniejsi C:

pragnę całą sobą majówki
chcę z wami się bawić i śmiać
chcę zapominać o problemach
chcę do Misy <3
chcę Cię trzymać za rękę
chcę Cię przytulić
pocałować i czuć dreszcze od zimnych kolczyków...



jednak w moim życiu nigdy nie będzie kolorowo, coś zyskujesz a coś tracisz.
może za bardzo przywiązuję się do ludzi
to boli tak bardzo, ten znajomy ból, jakaś część mnie zgubiła się i błądzi
szuka światełka w tunelu, chociaż ono ciągle słabnie
miga
zgaśnie?

i może będę naiwna, może nawet głupia zostawiając nadzieji klucze pod wycieraczką czekając aż wróci....



szykuje sie kolejna bezsenna noc. boli mnie serce



by Kustra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.