poniedziałek, 30 marca 2009

vol. 21

Kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~
Ciesze sie jak głupia. Już powoli zaczyna boleć mnie bunio xDD
A to wszystko zasługa mojego wyjazdu.
Wyjazdu do Krakowa. *o*
Heh.. Nie dość, że kocham Kraków, bo to piękne miasto *o* Architektura, klimat  i w ogole...
to jeszcze mieszka tam moja przyjaciółka - Sake - mój żółtek syjamski, mój alfons, moja siostrzyczka ^^
zobaczę się także z Naną, Cichym i w ogóle będzie cudownie xD
Wyszalejemy się, a potem Magnificon xDD
Na nim spotkam także wiele osób. Jednak perspektywa, że mogę kogoś nie poznać mnie przeraża. ~o~
Nie wiem dokładnie czemu. O_o
W końcu jak nie ja to oni powinni mnie poznać. Mam nadzieję że tak będzie.
Boję się tylko spotkania z dwoma osobami. Oo Ale ciul. Wcale nie muszę z nimi przebywać cały czas ^o^
Ahhh~~ Nawet ne wiecie jak bardzo mnie zaczyna brzuszek boleć. Ale to ze szczęścia i nerwów ^o^
Jutro pociąg o 6.23 xDD Wsiądę w Stargardzie. Do Poznania będę jechała sama, a w Poznaniu się dosiądzie do mnie Moo-chan. Jak ja jej dawno nie widziałam. ^o^''' Od koncertu Dio ~_~ Razem pojedziemy do Krakowa, gdzie spotkamy się z Sake-san! <333
Już nie mogę się doczekać.
Mój plecak już w połowie spakowany xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.