wtorek, 17 marca 2009

vol. 20

Momo namówiła mnie na założenie konta, na stronie, na której umawiają się na randki... (coś takiego jak randki.pl, tylko, że są ludzie z całego świata.) Ucieszona tym, że będą pisać do mnie sexi azjaci, pojawiałam się tam co chwila i sprawdzałam skrzynkę. Pewnego dnia dostałam wiadomość... Patrzę a to jakiś stary dziadek >.< Pokażę rozmowę z nim. Facet ma 62 lata i wygląda tak. --> klik klik na zdjęcie.
on -
So...are you Bi?
ja -
yes, i am. why you ask me this
on - 
does it make a difference to you why I ask
You are cute......and perhaps sexy...can't tell from ur picture.
I've had thoughts of you.....but I will not say what kind
ja -
Im sorry,. but I know as I look.
i dont want to see this. >.<
on -
you look just fine my young friend.......but I think the metal in ur lip may hurt me a little...hahaha
You do have pretty eyes......I think I would like to see the rest of you
ja -
Hello men!
i have a girlfriend, and she dont like when you write to me. you understand?
on - 
tell her to go shopping for now....lets you and I chat for a while...then you open ur cam and let me see what you really look like.
I 'd like to show you how I look also
ja-
sorry but you dont know what I write for you?
I LOVE MY GIRLFRIEND, AND I NOT TELL HER TO GO SHOPPING FOR NOW!!!
can you have a wife? you are so stupied if you have. If you want strange thing that she loves such fellow as you >.<
i dont like look you and your organ, ok? and dont write to me, please
on -
you like to jump to conclusions don't you?.......who said anything about my organ........hahahahahaha.....I would never show it to you on cam......I think you have too much sex on ur mind.
Perhaps you should ,,go wash ur face of all that make up....take the iron out of ur mouth....dye ur hair to its natural color.......and get ur mind out of the gutter.
Oh yeah....get rid of the girl-friend...and go get urself fucked by a man..with a real cock.
ja -
who says that i like this? Oo Not me. Heheheh,.. you are joking? You said that for me In my country it subjects legal code.xP and im sorry but im not stupied.. x)
This is my face and my makeup, and you don't interest it. i dont says nothing if your image and satyle and you dont says nothing if my style, makeup, hair and other.. ~.~ black this is my hair color xD
I see, that I have piqued you so much. Ohhh~~ Im sorry. (??) Heh. You see? At least I have GF, that you? I dont think so...
I like sex with a girl but she knows what I like x) man dont knows this, but in majority about him. >.<
take care ;)
on -
Believe me my dear girl...I know how to make you very happy.....happy enough for you to forget her name......I will lick ur pussy ..till you pass out from joy.
You are very cute...just be happy

Nie chce mi się już mu odpisywać, bo widzę, że wcale nie ma sensu.. >.< on kasuje poprzednie wiadomości, które pisał, by zacząć rozmowę od początku.. >< Co za stary cap. >___<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.