niedziela, 15 marca 2009

vol. 19

Taaaaaaaaaaaa. Ikonka z Jackiem Sparołem. Dlaczego? Bo go tak bardzo lofffciam. Ostatnio mam straszną "fazę" na Piratów a Karaibów.. A Jack robi genialne miny i ogólnie jest świetny. To chyba najlepsza rola Deppa.  <3<3<3 Mogę już nawet przeboleś tego Orlando Bloom, żeby tylko ogladać ten film. A pod koniec trzeciej części zawsze się wzruszam. (czy to jest chore?)

Wczoraj ściągnęłam całą dyskografie NIGHTMARE <333 Ojjjajjj. <333 Yomiego słyszę *orgazm* Hitsugiego widzę *orgazm* Widzę Shinye *orgazm* Masato i Takeru *orgazm* Ivy *orgazm* Ruki i Reita *orgazm* Orgazmowo jednym słowem jest! =^0^= Muszę wywołać jakieś nowe fotki... xD
W ogóle za jakie grzechy niby? Za jakie powiedzcie? Mudzę wypalać płytki ^^'''''' A ta bardz tego nie lubie, >.< Najgorsze jest to, że nie wiem czego mam się z kompa pozbyć, bo wszystkiego po troszku słucham.. T_T Wiem! Pozbędę się jakiś filmów, które mam, powypalam anime, filmy, które chciała mamcia (Piratów z Karaibów zostawię, bo glądam ich w sumie codziennie) Ok. Problem plików do pozbycia się z kompa jest już rozwiązany. Teraz tylko trzeba zasnanowić się kto to zrobi xP są może jacyś chętni? Nie ma? T_T no cóż. To nie. I tak byście nie wypalali, bo ja do mojego kompa nie dopuszczam nikogo xP Byście mi towarzyszyli tylko . xP ale jak nie to nie. xP
Ogólnie mój wczorajszy dzień był mega wypas w kosmos. *o* Pojechalam z Natalcią i Łukaszem do Gorzowa. Tam chodziliśmy po CH. Przyjechaliśmy do domu, a wieczorem porwali mnie i wywieźli nad jezioko *o*  Śmiesznie było. Dziękuję Wam :*:*
Dowiedziałam się, że mam lat 13, a zebrane tam osoby się mnie boją?
W ogóle mój pulpit jest cudowny *o* i taki czysty! Nie ma na nim żadnych niepożądanych ikonek. xPP

orgazmowo xDD
Nie ma to jak zmieszać wszystko:
tapeta - Alice Nine <3
ikonki - Dir en Grey <3
gadu - Rukiś. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.