czwartek, 12 marca 2009

vol. 18

Jestem po prostu mega cudnowa. ;)
Mój ojciec ma sklep zoologiczny, a ja musze sobie rybki z oczka łowić. Dobrze, że co roku są nowe ^^
Piękną rybcie mam. ^o^

ładna ne??
najbardziej mi sie podoba to, że sama ją złowiłam (a było trudno -__-)

dalej mam mega wielka faze na alice nine. znaczy ona sie poglebia... jeszcze brakuje mi dwa koncerty i bede miala wszystko.. (nie licze oczywiscie tych festiwali PS Company, ktore ptrowadził Meev i Keiyuh w takich śmiesznych wąsach i okularach) i nie liczę tego programu na walentynki, którego szukanie zajęło mi miesiące, a teraz go nie mam.. >_<
ale dyscografia juz jest. xDD z koncertówkami itp. ^^ Ale jestem podjarana ^^

Kurde! W ogóle Sake mi uświadomiła, że jeszcze 19 dni i się widzimy. ^o^ A ja co? Nic. Czekam.. Czekam na przypływ kasy! ^o^

Faza na Anime. Ściągnęły mi się słodkie słodkie czary. Nawet Fajne anime, ale wkurza mnie jedno. ściągałam to nie tylko dla siebie, ale dla małego dziecka, wiec musiałam ściągnąć polski dubling >_< ale da sie do niego przyzwyczaić ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.