środa, 11 marca 2009

vol. 17

A no wiec znow nowy szablon  ^^ i znów Alice Nine. Tora wygląda jakoś dzwinie.
Mam mega wielką faze na Alice Nine. <333
Kocham tych chłopców. xD <333 kocham kocham kocham... ale Shinye też. niech nikt już się na niego nie czai xPP Shinya kocha m nie i tylko mnie. czekam tylko na pierścionek teraz. Nie mogę się zdecydować jaki chcę. >_< (Kamiisama jaka ja jestem wybredna)


Cztery miejsca gdzie mieszkałam:
- Mój dom w Pyrzycach
- Dom mojej babci
- Antidotum Pub
- Katakumba Pub
Cztery miejsca które zwiedziłam:
- Niemcy
- Polska
- Austria
- Czechy
Cztery miejsca w których chciałabym się znaleźć:
- Francja (może w te wakacje *o*)
- Japonia
- Indie
- Włochy (może w te wakacje *o*)
Cztery zawody jakie wykonywałam:
- Prace domowe w szkole
- Prace w ogródku
- Kucharz domowy
- śpiewak weselny Oo (Taaa... śpiewałam z wujkiem i dostałam za to kase)
Cztery ulubione seriale / programy TV:
- My sweet sixteen (oglądam te puste idiotki, wydające kase na śmieci)
- Paris Hilton my BFF (Bo lubię Paris i mówcie co chcecie)
- CSI
- Kości
Cztery filmy które mogła bym oglądać i oglądać:
- Kagen no Tsuki
- Battle Royal
- Piraci z Karaibów
- Azumi
Cztery ulubione książki:
- Saga wampirów - Any Rice (7 tomów)
- Ruchomy zamek Howla
- Chińskie bajki na Dobranoc
- Władca Pierścieni
Cztery ulubione potrawy:
- sushi
- gołąbki z kaszą gryczaną lub ryżem
- Sałatki ryżowe
- ryż z warzywami by Misa Misa
Cztery rzeczy których nie zjem za nic w świecie:

- fast food
- fugu
- zupa rybna
- tłuste, żyłkowate mięso
Cztery rzeczy, które robię wchodząc na internet:
- włączam gadu i inne komunikatory
- Sprawdzam wszystkie moje strony, jeśli znajdę jakiś komentarz odpisuję na nie.
- Prawdzam pocztę
- Nudze się sprawdzająć wszystkie strony jeszcze raz, a jak dostałam jakiś koment odpisuje na niego i tak w kółko.

Kto jeszcze nie potrafi zmienić Laya a chce mieć jakiś ładny?? Mogę mu to zrobić. xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.