poniedziałek, 9 marca 2009

vol. 16

Nudzi mi się i zmieniłam szablon i kilka ikonków. xDD
Moj słooodki Hitoro-chan na ikonku i na szabloniku xD ^o^ *krwotok z nosa*

Byłam dziś na spacerku z Yumiko i Siva ^o^
Było super! Nie wiedziałam, że Yumiko jest taka fajna x) Teraz wiem, że nie potrzebnie miałam do niej jakieś "ale". Za co chciałabym jeszcze raz przeprosić.

Za 3 tygonie Magnificon.. A Misa cały czas baluje. ^^
W piątek byłam z chłopakami na piwie i dowiedziałam się, że zakładają zespół i nie mają vokalu... No a teraz już mają. ^^ jejeje... Ja i Natalcia na vokalu jesteśmy ^^ Oby to wypaliło xD
Mam ochotę pojechać do stargardu i chyba za tydzień w piątek mamę namówie. xD Ona z koleżanką pójdzie na tany tany a ja do Anti do... Arona i inych (Spidera, Zwierza, Jędrzeja)
Dalej męczy mnie to co powiedział Spider. Oo Troszkę to mnie dziwi, bo nie powinno mnie to tak trapić aż bardzo.. Nie wiem właśnie dlaczego tak bardzo._^_
Przypomina mi się woodstock. Możliwe, że na ten pojadę "ogórkiem" śmiesznie przemalowanym (takim jak dzieci kwiatów) , bo koleś chce sprzedać na chodzie za 200 złotych. Chcemy go odkupić.

Ogólnie to mi się w domku nudzi... Jak zwykle.
Tesknie za Momo, tęsknie za Sake, tęsknie za Nikku i Kustrą.
Tęsknię do moich wszystkich dzióbasków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.