wtorek, 3 marca 2009

listopad - Ciernie



W pięknych ogrodach kwitną, owocują z troską
słowa, które mogą zmienić nas
choć wewnątrz pękam
nie daje mi stać prosto
największy najpodlejszy strach
o nie, że kończy się, najlepszy dzień (najlepszy dzień)
A wszystko znów przebije wstydu cierń.
i już
Dziś wiem, że strach zabija w Tobie właśnie mnie.
Tych kilka chwil ominie myśli nasze cierń

W tych pięknych słowach,
na łączących brzegi mostach...
Stoję, w bezruchu jeszcze raz.
Choć wewnątrz pękam,
nie daje mi stać prosto
największy, najpodlejszy strach
O nie!, że kończy się najlepszy dzień (najlepszy dzień)
A wszystko znów przebije wstydu cierń
 i już .
Dziś wiem, że strach zabija w Tobie właśnie mnie
tych kilka chwil ominie myśli nasze cierń

Kiedyś znajdę wszystkie myśli nie użyte,
wszystkie zdania niezłożone złoże i nie zabraknie słów
kiedyś pęknie tama uczuć niewyzbytych
znów poczuję szczęście radość
jeszcze raz ukuje ból
jeszcze więcej będzie dni i więcej nocy
zburzą cieszę jeszcze raz
oddech sięgnie z dna mych płuc
wstanę inny i obudzę Ciebie z krzykiem,
wzburzę morza, skrusze skały
własnych zahamowań mur
i już
Dziś wiem, że strach zabija w Tobie właśnie mnie
tych kilka chwil ominie myśli nasze cierń


Przepraszam, za jakiekolwiek błędy (a wiem, że bez nich się nie obędzie) ale text był pisany ze słuchu, a niekiedy trudno było zrozumieć słowa.
Aby posłuchać tej piosenki, zapraszam na profile.myspace.com/index.cfm (Profil zespołu Listopad)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.