czwartek, 29 stycznia 2009

vol. 12


Heh. a co się u mnie dzieje??
Dziś się pokłóciłam z Negai, ale już się pogodziłam. Dobra jestem, ne?? :lol:

W ogóle! Jestem bardzo kawaii.. ^^ Misa jest the best!
W mojej miejscowości, wszyscy, którzy słuchają jmusic, zostali "zarażeni" ode mnie. *ja się wcale nie chwalę*
A teraz jmusic zaraża się mój Sylwuś. :* Sama nie wiem czy jest mój i kim dla mnie jest. Czy jest moim kotkiem, czy kolegą czy... czy... właśnie kim on dla mnie jest?? o.O Wiem, że go mocno kocham. Ale mniejsza o to. xD
Chodzi o to, że dziś poweidział, żebym mu zespół, który kiedyś słuchałam jak on był u mnie na noc. Pomyślałam "Dir en Grey" powiedziałam, i zaczął mi przesyłać, co mu się podoba. xD Saku, Kodou, Tsumi to Batsu i wiele innych. Później pogrzebał na JaME i zaczął słuchać The GazettE. Ojejejejj... Powiedział, że wykorzysta muzykę Shinyi i Kai'a w swojej twórczości (też jest perkusistą - Kurwa! czemu ja zawsze lece na perkusistów ^.^') Powiedział, że jednak Shinya lepiej gra i jest ogólnie bardzo fajny. Nie! Sylwek nie zabierze mi mojego Shin-chana. O nie! Nigdy!! never ever! 
 Normalnie jestem tak szczęśliwa, że następna osoba, którą tak bardzo kocham zaczyna słuchać jmusic.
Teraz będę namawiała kotka (Kurwa. Czemu ja mówię tak cały cas o nim? Przecież nie jesteśmy razem już (albo come back będzie??)), żeby nauczył się na perkusji grać "Childrena" - Dir en Grey. A wiem, że się nauczy, bo Travisa Barkera - "Low" się naumiał. xD (mój zdolniacha ^^) Hehehe (Kuso! Misa YAMETTE!! Nie jesteście razem!!!)
Kuso! mam rozdwojenie jaźni chyba (?!) Gadam do siebie cały czas. xD

Hahahahaha... Mam nowy szablon.... xD
Najlepsze jest to, że już nie pamiętam jak to się stało, że on jest... nie wiem, gdzie, co jak i w ogóle...
wiem, że pomógł mi słodziutki Hikaru-chan <3 :kiss: :kiss:
Dziękuję Ci słoneczko :*:*:*
Zmieniłam także wygląd mojego myspace.com xD jesuuus... po prostu się zakochałam w moich stronkach <3<3 aż chce mi się je prowadzić =^___^=

Wczoraj z Negai-chan oglądałam "Furuba" chyba do 3 w nocy. Ale zwałowałyśmy. hehehe... xD Kyo-kun, Yuki-kun i Shigure-kun są tacy kawaii. Jednogłośnie stwierdziłyśmy, że najbardziej lubimy Shigure-kun'a. Hehehe... Ja chcę jeszcze. Negai wracaj szybciej xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.