czwartek, 15 stycznia 2009

vol. 10


Misa wróciła już tak na stałe... xD
ale CZAD, ne??

co sie ostatnio u mnie dzieje??
nic takiego ciekawego... cały czas siedze w domu i obijam się...
teraz tylko mam nawał egzaminów w szkole i nie chce mi sie uczyc...
kurwa ostatnio strasznie sie rozleniwiłam...
chciałabym spotkac sie z moimi dziobkami... xD z tymi za ktorymi tak bardzo tęsknię... ale nie wiem kiedy to bedzie możliwe... T__T

ogólnie zdaje sobie sprawę dopiero teraz, z tego, że mamy już rok 2009.
jestem o rok starsza i jeszcze nie przyzwyczaiłam sie dio pisania dziewiątki w dacie... _^_ z nowym rokiem zaczynaja sie obowiazki... nawał pracy przerośnie mnie niedługo....
co do sylwestra to spedzilam go bardzo milo i przyjemnie. z moim alfonsem - czytaj sake - zawsze si wszedzie sie dobrze bawię... i sie nawet przeziebilam... nie potrzebnie pilysmy szampana na zimnie... :/  ale przeciez raz sie zyje.... NE??


jeszcze tylko połtora godziny io zaczną sie egzaminy.. >< kurwa umre normalnie... straszne... jeszcze matma... gdzie nic nie umiem... i fizu\yka z ktorej tez nic nie wiem... :/

chuj... jakos sobie poradze... xD

My love na koniec xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.